۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 267986

تازه عروس و داماد وقتی سوار بر موتور در مسیر خانه‌شان بودند به طرز مرموزی گم‌ شدند تا اینکه اجسادشان در رودخانه پیدا شد.

راز قتل تازه عروس و داماد در رودخانه

به نوشته ایران،از عصر شنبه 11 بهمن ماه سال جاری وقتی زوجی جوان در جنوب پایتخت به طرز مرموزی ناپدید شدند تجسس‌های ویژه‌ای برای رازگشایی از سرنوشت آنها در دستور کار جنایی قرار گرفت.

خانواده‌های این زوج گمشده که پس از جست‌وجوی زیاد هیچ اثری از وی در خانه بستگان و بیمارستان‌ها به دست نیاورده بودند به پاسگاه حسن‌آباد در جاده قدیم قم مراجعه کردند و خواستار ردیابی آنها شدند.
مأموران پی بردند که «خان حسینی» 21ساله و همسرش «صدگل یامری» 16 ساله دو ماه پیش با هم ازدواج کردند و تازه عروس و داماد بودند.
پدر عروس گفت: دخترم و دامادمان روز پنجشنبه به خانه‌مان در زلف‌آباد واقع در نزدیکی فشافویه آمدند و تا روز شنبه نزد ما بودند تا اینکه خانه‌مان را برای رفتن به  حسن‌آباد ترک کردند.
وی افزود: عصر بود هر چه به موبایل دخترم و شوهرش زنگ زدیم کسی جواب نمی‌داد تا اینکه موبایل‌شان خاموش شد از آن به بعد هیچ‌کس از سرنوشت آنها خبری ندارد.
با توجه به مرموز بودن داستان گم‌شدن تازه عروس و داماد، قاضی دادگاه بخش آفتاب دستور داد تا تیمی از پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران به تجسس‌های ویژه دست بزند.
کارآگاهان در نخستین اقدام مسیر روستای زلف‌آباد تا حسن آباد را بررسی کردند اما هیچ اثری از خان و صد گل به دست نیامد.
گزارش های پلیسی نیز نشان می‌داد هیچ تصادفی در این مسیر و همزمان با ناپدید شدن زوج جوان رخ نداده است.
همزمان با تحقیقات پلیسی و خانواده‌های تازه عروس و داماد نیز به هر جا که احتمال می‌دادند سرکشی کردند اما همه شاخه‌ها به بن‌بست خورد و حتی پدر نوعروس که بی‌قرار بود حاشیه رودخانه پشت روستای ابراهیم‌آباد را جست‌وجو کرد اما دستان همه خالی بود و دنیایی از حیرت و اندوه روی شانه‌هایشان سنگینی می‌کرد.
یک هفته گذشت تا اینکه ظهر جمعه یکم اسفندماه دو جوان در حال جمع کردن ضایعات پلاستیکی در حاشیه رودخانه جسد مردی را روی آب دیدند که در گوشه‌ای بدون حرکت ایستاده بود، وقتی خودشان را به آن رساندند و دیدند جسد مرد جوانی است وحشتزده با پلیس 110 تماس گرفتند.
خیلی زود تیم های پلیسی خود را به رودخانه رساندند و پس از بیرون کشیدن جسد مرد جوان مشخص شد که جسد متعلق به تازه‌داماد گمشده است و هیچ اثری از جسد نوعروس نیست.
با جنایی شدن راز گم‌شدن این زوج جوان تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی دادگاه بخش آفتاب وارد عمل شد تا عامل جنایت را ردیابی کرده و پرده از سرنوشت تازه‌عروس بردارد.
تحقیقات پلیسی و معاینات پزشکی قانونی در این شاخه از تحقیقات نشان داد که تازه‌داماد با شال‌گردنش خفه شده و به قتل رسیده است.
اینکه فقط جسد خان پیدا شده و از نوعروس 16 ساله هیچ اثری نبود می‌توانست فرضیه‌های گمراه‌کننده‌ای پیش‌روی پلیس جنایی قرار دهد تا اینکه فردای آن روز مأموران پس از جست‌وجوی قدم به قدم در رودخانه موفق شدند جسد «صدگل» را در کف مسیر رودخانه پیدا کنند که وی نیز با روسری‌اش کشته شده بود.
بدین‌ترتیب مأمــــوران خانواده‌های تازه‌عروس و داماد را تحت تحقیق گرفتند و باتوجه به سرنخ‌هایی که به‌دست آمده بود به یک کارگر افغان در شرکتی که پدر صدگل کار می‌کرد مظنون شدند و خیلی زود وی را دستگیر کردند. یکی از آشنایان این زوج جوان به شوک گفت: ما به افراد دیگری مظنون هستیم که با این دو خانواده اختلاف دارند و احتمال می‌دهیم که قتل زیر سر آنها باشد و پلیس در حال تحقیق است و امیدواریم هر چه زودتر عاملان قتل دستگیر شوند.
وی ادامه داد: 6 ماه پیش خان به ایران آمد و با گذشت مدتی به خواستگاری صدگل رفت و با هم ازدواج کردند. آنها روز حادثه از خانه پدرزن سوار بر موتور به سمت خانه می‌رفتند که گرفتار این جنایت شدند.
این مرد ادامه داد: در مسیری که اجساد پیدا شده‌اند جای لاستیک‌های خودرو مشخص است و نشان از آن دارد که قاتل، این زوج جوان را پس از کشتن به کنار رودخانه آورده و آنها را در آب انداخته است. بنابر این گزارش، کاوش‌های پلیسی برای دستگیری عاملان جنایت و افشای انگیزه آنان از سوی مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملکى IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 0
    خدالعنت کنه شيطان رو