قدس آنلاین: طی چند سال گذشته داستان تجمعات بازنشستگان صندوق فولاد در اعتراض برای دریافت دو یا سه ماه حقوق معوق شان تکراری شده اما هیچ کدام از این اعتراضات تاثیری در پرداخت ها نداشته است و همچنان صندوق فولاد کشور توانایی پرداخت به موقع مطالبات بازنشستگان را ندارد.

بازنشستگان فولاد هنوز در انتظار دریافت حقوقشان هستند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، با این وجود اکنون در آخرین ماه سال و در آستانه نوروز ۹۴ دو ماه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده و موجب تجمعات آنها طی دو روز گذشته مقابل مجلس شده است.

بازنشستگان در اعتراضات خود خواستار دریافت به موقع حقوق و مطالبات خود شدند و با تاکید بر اینکه سه ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، خواستار اجرای کامل بودجه ۹۱ و ۹۲ بویژه بند ۵۹ شدند .
در واکنش به این موضوع جمعی از نمایندگان مجلس اعلام کردند اگر مشکل بازنشستگان صندوق فولاد در اسرع وقت حل نشود استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کلید خواهند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: از مجلس قبل تاکنون بارها به دولت دهم و یازدهم در مورد بازنشستگان صندوق فولاد تذکرات خاصی داده شد همچنین نشست های مشترکی بین مجلس و دولت برای رفع معضلات آنها برگزار شد اما هیچ یک نتیجه بخش نبود.
مهدی صرامی تاکید افزود: به نظر می رسد باید آقای روحانی دستور ویژه ای به وزرای صنعت و کار صادر کند تا مشکل بازنشستگان فولاد رفع شود.
وی ادامه داد: وزیر تعاون در سه روز پیش به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمام معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد و آهن کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن‌ها واریز شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچین مقرر شد در زمینه رفع دائمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و آهن جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مذکور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزرای صنعت، اقتصاد و تعاون جلسه‌ای تشکیل شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد که نمایندگان مجلس تمامی مسائل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن را تا دستیابی به نتیجه نهائی پیگیری خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 0
    اول عمل کنید بعد مصاحبه تا ما دست شما را هم ببوسیم
  • mahdi IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 0
    ازهمین تریبون از تمامی زحمات دولل دهم ویازدهم ک خون ب جگراین بازنشستگان زحمتکش ومسن کردن تشکرمیکنم وبرای دولت ١٢نیز افقی روشنتر از دولل قبل برای این بازنشستگان باابرو اگر تاآن موقع جگری باقی مانده باشد پیش بینی میکنم.
  • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    مسخره ها اه دیگه اعصاب برامون نمونده از بس پول از این و اون قرض کردیم خسته شدیم حقوقارو بدید نامردا زن و بچه هامون گشنن بی انصافا
  • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    این چه وضعیه. چه عدالتیه. چرا حق وحقوق این بازنشستگان عزیز رو بهشون نمیدین...