قدس آنلاین یزد - معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد گفت: براساس آخرين ارزيابي‏‏هاي صورت گرفه از سوي ناجا، عملكرد نيروي انتظامي استان يزد در حوزه سلامت اداري در كشور حائز رتبه نخست شده است.

پليس يزد، سالم ‎‎ترين پليس كشور معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ "كاظم كفاش‌‌پناه" در نشست هم‌انديشي پبرامون برگزاري مناسب‎‎تر وي‍ژه برنامه‏‏هاي هفته ناجا در استان كه با حضور تني چند از اصحاب رسانه و نمايندگان برخي دستگاههاي اجرايي مرتبط در استان برگزار شد، با اشاره به شهرت يزد به دارالعباده بودن، توقعات مردم از پليس را در يزد خاص و متفاوت خواند و بر مشاركت مردم با نيروي انتظامي در ارتقاي امنيت در استان تاكيد كرد.

وي با تاكيد بر ارتقاي احساس امنيت در بين مردم، افزود: خوشبختانه براساس آخرين ارزيابي‏‏هاي صورت گرفته از سوي ناجا كه در بهمن‌ماه انجام گرفت، عملكرد نيروي انتظامي استان يزد در حوزه سلامت اداري در كشور حائز رتبه نخست شده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش پيرامون موضوع اين جلسه با اشاره به نامگذاري يك هفته در سال به عنوان هفته ناجا،  تصریح كرد: هدف از نامگذاري يك هفته به عنوان ناجا تعيين يكسري سياست‏‏ها براي دنبال كردن انها در طول سال، ارائه خدمت مضاعف به مردم، برقراري ارتباط بهتر با مردم و دريافت مطالبات مردم از پليس با برگزاري جلسات علي رغم اين كه در طول سال نيز از طريق تلفن 197 دريافت مي‎‎شود و نيز نقد منصفانه عملكرد پليس ذكر كرد.

كفاش‎‎پناه با اشاره به تاثير فشارهاي اقتصادي روي بروز جرائم و آسيبهاي اجتماعي و نهايتاً اعمال فشاري مضاعف بر پليس، از همه سازمان‎‎ها و دستگاه‎‎ها خواست تا در اين زمينه كمك يار پليس باشند و تنها انتظار برخوردهاي انتظامي از پليس نداشته باشند.

وي ضمن اشاره به شعارهاي چند سال اخير هفته ناجا، خاطر نشان ساخت: تلاش داريم تا نگرش مردم را از اقتدارگرايي پليس به سمت جامعه محوري و مردم محوري سوق دهيم و از اين طريق مشاركت بيشتر مردم با پليس را جلب كنيم.

وي از آمادگي نيروي انتظامي براي ارائه آموزش‎‎هاي همگاني در سطوح مختلف شهروندي در رابطه با آسيب‏‏هاي اجتماعي و تهديداتي كه افراد جامعه با آنها روبرو هستند، به صورت رايگان خبر داد.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد همچنين از رسانه‏‏ها خواست تا همزمان با درخ اخبار مربوط به اين حوزهآ يكسري توصيه‏‏ها و آموزش‏‏ها را نيز براي آگاهي مردم براي پيشگيري و مقابله با حوادث و آسيب‏‏هاي اجتماعي انعكاس دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ایمان IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا قوت خداییش پلیس خیلی زحمت میکشه تا مردم راحت باشن