قدس آنلاین:با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که عامل برداشت از حساب خانمی در شیراز بود ، دستگیر شد .

مژدگانی 800 هزارتومانی یابنده کیف را قانع نکرد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ "سید موسی حسینی" در اين زمينه گفت: خانمی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران اعلام نمود که پس از مفقود شدن کیفم که حاوی مدارک شناسایی، کارت عابر بانک و مقداری طلا بود ، در چند روزنامه کثیر الانتشار خبر گم شدن کیف را آگهی و اعلام کردم هرکس کیف را پیدا کند مژدگانی دریافت خواهد كرد.

وي تصريح كرد: شاكي در ادامه اظهارات خود بيان كرد بعد از گذشت چند روز و تماس های زیاد ، مردی تماس گرفت و گفت کیف را پیدا کرده و با دادن مشخصات کامل کیف مبلغ  800 هزار تومان را به صورت اینترنتی به شماره حساب وی واریز كرده اما با گذشت یک ماه علاوه بر اينكه کیف را تحویل نداد ، مبلغ دو میلیون تومان هم از حسابم برداشت كرده است.

سرهنگ "حسینی" ادامه داد : با اظهارات شاکی بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و کارآگاهان تحقیقات علمی و بررسی های تخصصی خود را در فضای سایبري آغاز و در نهایت یابنده کیف که همان عامل برداشت غیر مجاز از حساب شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد .

متهم پس از مواجه شدن با مستندات به بزه انتسابی اقرار كرد و گفت : بعد از پیداکردن کیف و دریافت مژدگانی وسوسه شدم تا از عابر بانك استفاده کنم و چون صاحب کیف رمز کارت خود را شماره شناسنامه اش گذاشته بود، موفق به برداشت غير مجاز شدم.

وي از شهروندان خواست از مدارک شناسایی خود محافظت کرده و چنانچه این مدارک مفقود گردید سریعا" اقدام به باطل نمودن کارت بانکی خود نمایند .

رييس پليس فتا فارس گفت: شهروندان به صورت دوره ای رمز کارت خود را تغییر داده و کلمه عبوری را انتخاب نمایند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا یاری IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 0
    خانم زیادی ساده بوده،واریز پول مژدگانی بدون اطمینان از پس گرفتن کیف و مسدود نکردن حساب بانکی پس از گم کردن کیف ....