اميرقلعه نويي برخلاف كارلوس كي روش كه بازيكناني همچوم رحمتي، عقيلي و جباري را به دليل رفتارنادرست ازتيم ملي كنارگذاشت جرات اخراج اين بازيكن را ندارد...

قلعه نويي مثل كي روش جرات اخراج نداشت

به گزارش قدس آنلاين,تقریبا بلافاصله پس از سوت پایان دیدار ایران با عراق امیر قلعه‌نویی تیغ تیز انتقاد را از کی روش در دست گرفت و تاکید ویژه‌ای داشت که اجنبی پرستها کارلوس کی روش را حمایت می کنند و این موبور چشم زاغ کار خاصی انجام نداده است.

منتقد کی روش حتی بر این باور بود که کی روش در مورد بازیکن سالاری هم ایستادگی نکرده است و به طور کلی منکر همه داشته های کی روش شد و به شدیدترین شکل ممکن به کی روش تاخت و حامیان او را هم قلم به دست، قلم به مزد، میکروفون به دست و اجنبی پرست که به حمام هم نمی روند نامید!

این مهم درحالی رخ داد که منهای بعد فنی، کی روش در مبحث مبارزه با بازیکن سالاری انقلابی در فوتبال ایران ایجاد کرد و اگرچه بوده اند مربیان وطنی که مقابل بازیکن سالاری ایستاده اند اما کی روش در این مسیر نسبت به دو دهه اخیر تندروتر از بقیه بود و تیمی ساخت در نهایت جوان، بی حاشیه، یک دل و بدون ناز و اداهای معمول طی دو دهه اخیر!

او ناز رحمتی را نخرید و در مواجهه با نامه خداحافظی برترین دروازه بان فوتبال ایران در آن مقطع خیلی ساده خداحافظی را پذیرفت و در مقابل همه ایران که تحت تاثیر اظهار ندامت رحمتی قرار گرفته بودند قرار نگرفت و هرگز زیر بار بازگشت رحمتی نرفت، در کنار رحمتی  چنان ساده از کنار عقیلی عبور کرد که تصور اینکه عقیلی محکم ترین دفاع ایران است به ذهن کسی نمی رسید!

کی روش در مواجهه با درخواست جباری که می گفت بدنسازی نکنم و به برزیل بیایم خیلی بلند جوری که خبرنگاران بشنوند فریاد زد: به سلامت! او چنان بی‌مکث این کار را انجام داد که باور نمی کردی با جباری ،بهترین هافبک طراح آسیا حرف می زند.

آقای منتقد اما در اولین چالش مشابه با شرایط بسیار بدتر، هرگز نتوانست اقتدار کی روش را نشان دهد، جاسم کرار امسال بارها به زور مرخصی گرفت، یکبار به بهانه نذر عاشورا (که همینجا هم می توانست آن را ادا کند) بار دیگر به بهانه هتل آپارتمانش، بار سوم برای ویزا و پاسپورتش، بار دیگر به بهانه محروم بودن، او حتی در آستانه داربی تهران با کارت زردی بی‌ربط محروم شد و دوباره به زور و درحالیکه افشارزاده می گفت کورخوانده مرخصی نمی‌دهم به عراق برود، رفت و به تیم ملی عراق در جام ملت‌های عرب (جام خلیج فارس) پیوست تا در همان روزها استقلال از پرسپولیس شکست بخورد و البته رکورد شکست ناپذیری آقای منتقد در داربی های تهران را هم بشکند.

این اما پایان کار نبود، استقلال و امیر قلعه نویی با قهرها و تهدیدهای کرار و حتی عدم حضور در اردوی کیش مواجه شدند تا این بازیکن عراقی پولش را بگیرد و بعد در اردو شرکت کند اما باز هم از مبارزه با بازیکن سالاری توسط آقای منتقد خبری نبود که نبود تا اینکه این بازیکن عراقی کارد به استخوان فوتبال ایران رساند و علاوه بر محرومیت دیگری که منجر به مرخصی وی شد و به استقلال ضربه دیگری وارد کرد، حرف‌هایی را علیه فوتبال و حتی دیانت مسئولان کشورمان بر زبان آورد که برای اهالی فوتبال قابل تحمل نبود و بلافاصله با مصاحبه های کفاشیان،اعضای کمیته انضباطی، مهدوی‌کیا و محرمی و محمد نوری و خیلی های دیگر مواجه شد.

با این حال اما خبری از برخورد توسط منتقد اجنبی پرستان نبود که نبود. امیر قلعه نویی در واقع در یک مقایسه ساده با موبور چشم زاغ در این زمینه نمره قبولی را کسب نکرد. این درحالی است که کی روش جام جهانی و جام ملتهای آسیا را در پیش داشت و منتقدش لیگ برتر ایران را . او با بازیکنان ایرانی که حرفی علیه ایران نزده بودند و کلی حامی داشتند طرف بود و منتقدش با کلی مخالف کرار طرف است.

کی روش ایرانی ها را در واقع به جرم بی انضباطی یا حداکثر کمی ناز کنار گذاشت اما کرار عراقی است و به فدراسیون و خود باشگاه استقلال تاخته و ذلیل شدن برخی ها در این فوتبال مسخره را درخواست کرده است!

با این حال منتقد کی روش نه تنها با او برخورد نمی کند بلکه در حال تدارک برای بازگرداندن بازیکنی است که برای باشگاه استقلال پیغام فرستاده قراردادم را فسخ کنید!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهسا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 4
    کیروش را ولش فقط امیر خان را عشق است دارید تلافی باخت به عراق را سر کرار در میارید
  • استقلالی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    3 0
    من خودم استقلالی دو آتشه هستم ولی خواهش می کنم کرار و امثالش را از فوتبال ایران برای همیشه بیرون کنید کرار هر موقع بوده یا جنگ و دعوا کرده و اخراج شده و یا مصدوم بوده کدام بازی را امثال برای استقلال درآورده که آقایان اینقدر لی لی به لایش می گذارند الله اعلم امیدوارم قلعه نوعی پس از پایان فصل خودش برود و دست از سر تیم محبوبمان استقلال بردارد