قدس آنلاین - تبریز : معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توزیع میوه های شب عید بر اساس ابلاغ دولت از 25 اسفند در استان آغاز می شود.

توزیع میوه های شب عید بر اساس ابلاغ دولت از 25 اسفند در استان آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی از مناسب بودن تولید و ذخایر انواع میوه‌ برای شب عید خبر داد و گفت: هیچ نگرانی برای تامین تقاضای بازار در ایام پیش رو وجود ندارد.

وی از خرید و تامین میوه شب عید به میزان 700 تن سیب و 2 هزار تن پرتقال و ذخیره میوه های خرید شده در انبار سردخانه های استان خبر داده و افزود: زمان توزیع میوه های شب عید توسط ستاد تنظیم بازار از مورخه 25 الی 15 فروردین ماه در 25 نقطه و محل در میادین شهرداری تبریز و مکان های تعین شده در شهرستان ها انجام خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: پیش بینی می شود با روند موجود و سیاست های اجرایی تنظیم بازار ، در تامین میوه شب عید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه فروش میوه به صاحبان غرفه ها از طریق سامانه به صورت نقدی خواهد بود افزود: تمامی غرفه داران ابتدا از طریق سامانه پرداخت نقدی کرده بعداً ضمن مراجعه به سردخانه یا انبارهای میوه سهمیه خود را خواهند گرفت.

فتحی با بیان اینکه کار نظارت بر توزیع میوه شب عید برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است افزود: در این زمینه نیز برابر مصوبات ستاد تنظیم بازار استان از طریق همکاران سازمان تعاون روستائی با سازمان صنعت ، معدن و تجارت همکاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تولید و ذخایر کافی میوه مورد نیاز شب عید به ویژه مرکبات ، نیازی به واردات نداریم ادامه داد : با وجود اینکه عده‌ای به دنبال واردات هستند وزارت جهاد کشاورزی اعلام نموده است برای تامین نیاز شب عید هیچ نگرانی وجود ندارد و از رسانه‌ها می‌خواهیم اسیر جوسازی عده‌ای نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.