عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تنظیم بازار شب عید از سوی دولت، گفت: تنها راه جلوگیری از رشد قیمت ها در شب عید تشدید نظارت ها و توجه به تولیدات داخلی است.

تنظیم بازار شب عید با تشدید نظارت ها

به گزارش ایرنا از اتاق اصناف ایران، محمد اسماعیل نیا با بیان اینکه دولت باید با فعال کردن بازارچه های شب عید از عرضه محصولات مورد نیاز مردم با قیمت های بالا جلوگیری کند، افزود: در هیچیک از زمینه های مایحتاج مردم نیازمند واردات نیستیم، هرچند در صورت مدیریت بازار می توان به تنظیم قیمت ها و جلوگیری از ورود دلالان امیدوار بود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس، با تاکید بر ضرورت ذخیره سازی میوه و محصولات پروتئینی برای مایحتاج مردم در شب عید از سوی دولت، گفت: در صورتی که خرید تولیدات داخلی از سوی دولت با قیمت مناسب از تولیدکننده صورت بگیرد به طور حتم نه واسطه ای در میان خواهد بود و نه رشد قیمتی در نتیجه فعالیت های کاذب آنها، شاهد خواهیم بود.

وی با بیان آنکه تمام میوه های مورد نیاز شب عید با تولید داخل تامین می شود، افزود: هیچ مشکل و کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها مدیریت و نظارت بر عرضه نیاز است تا محصولات به دست مصرف کننده واقعی برسد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با یادآوری برگزاری نشست های مشترک کمیسیون کشاورزی مجلس و مسئولان وزارت جهادکشاورزی، گفت: مجلس با هر نوع افزایش قیمتی مخالف بوده و تنها راه تنظیم بازار را تشدید نظارت ها می داند.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    کدوم نظارت همش فقط حرف می زنند.گرونی سرسام آور شده.مردم بیچاره شدند