درحالي كه مسئولان باشگاه استقلال تلاش مي كردند محروميت كرارجاسم را كاهش دهند اين بازيكن ازسوي كميته اخلاق فدراسيون فوتبال دوباره احضارشده است...

كراردردادگاه تازه فوتبال/ احتمال محروميت دوباره بالا گرفت

به گزارش قدس آنلاين، علی اکبر محمدزاده در در خصوص احضار کرار جاسم به کمیته اخلاق اظهار داشت: با توجه به مصاحبه اخیری که کرار انجام داده بود و حساسیت هایی که در این خصوص برای اهالی فوتبال، خبرنگاران و مسئولان فدراسیون به وجود آمد وی را به کمیته اخلاق احضار کردیم. هر چند که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در خصوص این بازیکن رای صادر کرده اما سزاوار نیست که ما هم در کمیته اخلاق به این موضوع نپردازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کرار بازیکنی است که نه تنها در استقلال بلکه در تیم های قبلی خود نیز بداخلاقی هایی انجام داده است. بنابراین ما در کمیته اخلاق به این جمع بندی رسیدیم وی را احضار کرده که به وی یا تذکر شدید خواهیم داد یا او را مجازات می کنیم.

 

رییس کمیته اخلاق در پاسخ به این پرسش که در چه صورت کرار مجازات خواهد شد و آیا این مجازات شامل محرومیت مجدد وی نیز می شود، تصریح کرد: ما در کمیته اخلاق مثل دادگاه عمل می کنیم. باید دفاعیات کرار را بشنویم، اگر توضیحات و دفاعیات او منطقی و قانع کننده نباشد اعضای کمیته اخلاق در خصوص مجازات وی تصمیم گیری خواهند کرد.برخورد ما می تواند شامل جریمه نقدی، محرومیت یا موارد دیگر باشد. اگر هم رای به محرومیت وی داده شود این محرومیت جدا از محرومیتی است که کمیته انضباطی آن را اعمال کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.