سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۶۱۶ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۱۵ هزار و ۲۶۵ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و یک‌هزار و ۲۰۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

جزئیات امداد رسانی هلال احمر در حوادث کشور/اسکان اضطراری ۱۲۰۰ نفر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، حسین درویشی با اشاره به این که ۲۶۴ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۴ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۲۵ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به برف و کولاک، ۱۲ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۹ مورد کوهستان، ۲ مورد زمین‌لرزه و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۵ هزار و ۳۲۰ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۱۳ هزار و ۵۴۱ تن در برف و کولاک، ۸۷۵ تن در جاده، ۲۲۱ تن در سیل و آبگرفتگی، ۵۵ تن در کوهستان، ، ۵۵ تن در شهرها، ۷ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر موارد  حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۵ هزار و ۲۶۵ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۱۳ هزار و ۵۴۱ تن در برف و کولاک، ۸۲۹ تن در جاده، ۲۲۱ تن در سیل و آبگرفتگی، ۵۳ تن در کوهستان، ۵۳ تن در شهرها، ۷ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی افزود: در مجموع این حوادث ۴۰۲ تن نجات یافتند که ۲۴۹ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۳ تن سرپایی درمان شدند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.