موسسه طلوع در رویکرد جدید خود در کنار برگزاری دوره های آموزشی، با راه اندازی باشگاه مخاطبان و اساتید در صدد تعمیق فضای گفتمانی و مباحث فکری در میان مخاطبان و جامعه است.

کرسی نظریه‌پردازی «وضعیت ربا در بانکداری ایران» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، باشگاه مخاطبان طلوع با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی مجموعه کرسی های آزاداندیشی با موضوعات جذاب را طراحی و درصدد اجرای آن است. این موضوعات شامل؛ «جمعیت»، «ربا در نظام بانکی»، «فساد اقتصادی»، «اقتصاد بدون نفت»، «اقتصاد دانش بنیان»، «زمین خواری»، «عدالت و دستگاه قضائی» و ... می باشند.

کرسی آزاد اندیشی پنجم باشگاه مخاطبان و اساتید موسسه فرهنگی طلوع با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و بسیج دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد یکشنبه 10 اسفند به موضوع مهم مرتبط با بانکداری بدون ربا بپردازد. عنوان این کرسی «بررسی وضعیت ربا در نظام بانکداری کشور» بوده که با حضور حسین صمصامی سرپرست اسبق وزارت اقتصاد و رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد اسلامی دانشگاه شهیدبهشتی و حسینی هاشمی مدیرعامل اسبق بانک صادرات و مدیر عامل فعلی بانک سرمایه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این مناظره روز یکشنبه 10 اسفند ماه از ساعت 14 الی 16 در سالن کنفرانس مرکز تحقیقات اقتصاد اسلامی برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت در این باشگاه و حضور در برنامه های کرسی های آزاد اندیشی می توانند با شماره 66499542 تماس گرفته و یا به شماره 09190132580 پیامک ارسال کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.