یک کارگر به دلیل تخریب خودرواش در جریان سفر استانی محمود احمدی نژاد از نهاد ریاست جمهوری شکایت کرد.

شکایت یک راننده از نهادریاست جمهوری/ کارمندان احمدی نژاد درپرونده
مهر نوشت:بهار سال ۱۳۸۵ بود که به تلفن همراه غلامرضا تماس گرفته شد و گفتند پدرت بیمار است و باید هرچه سریع تر خودت را به همدان برسانی... آن روزها غلامرضا قدیر پور ۶۰ ساله در منطقه عسلویه بر روی تریلی اش کار می کرد تا امورات خانواده را تامین کند.

آنقدر خبر تکان دهنده بود که مجبور شد تریلی را در جاده قدیم نخل تقی نزدیکی یک روستا (جاده خاکی) در عسلویه پارک کرده و خود را با هواپیما به بالین پدر برساند. اما نمی دانست وقتی عسلویه را ترک می کند مسیر زندگی اش با تغییر بزرگی روبرو می شود.

بعد از ۴۸ ساعت با قدیر پور تماس می گیرند و می گویند تریلی شما خرد شده است! وقتی وی خود را به عسلویه می رساند می فهمد در سفر استانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت برای افتتاح فاز ۵ و ۶ عسلویه با عنوان اینکه این تریلی در مسیر راه رئیس جمهور بوده با ۳ لودر سنگین از بین برده اند! در حالی که این مسیر برای تردد خودروی رئیس جمهور قرار نداشت و ۱۵ کیلومتر با مسیر اصلی فاصله داشت.

غلامرضا قدیر پور که به دلیل مشکلات شدید مالی مجبور شده است ماجرا را با خبرنگار مهر در میان بگذارد می گوید: وقتی سوال و پرسش کردم فهمیدم نیروهای پشتیبانی دفتر رئیس جمهور برای خریدن یخ به روستا مراجعه می کنند و تریلی را می بینند و به دلیل بیم بردن از مسائل امنیتی، اقدام به تخریب خودرو می کنند.

قدیر پور گلایه خود را بیش نماینده وقت همدان در مجلس شورای اسلامی می برد اما باز راهی به جایی نبرده تا اینکه کارشناسان بیمه خسارت را ۲۳ میلیون تومان تخمین می زنند. غلامرضا مستاصل از همه جا به دفتر استاندار، فرماندار و حتی امام جمعه شهر هم می رود و همگی حتی نیروی انتظامی این حادثه را تائید کرده و حق را به وی می دهند. و در نامه مرقوم می کنند که این حادثه در سفر استانی رخ داده است.

پاسخ ثمره هاشمی به گلایه های مرد راننده

قدیرپور وقتی نامه و استشهاد را پیش ثمره هاشمی مشاور رئیس جمهور وقت می برد به وی می گویند: دلشان برای تو سوخته و امضا کرده اند! بعد من را فرستادند فرمانداری کنگان و آنها تحقیق کردند و بعد از مصاحبه با ۲۰۰ نفر! باز همه تائید کردند. وقتی شخص فرماندار کنگان هم تائید کرد گفتند بدهید خسارت را کارشناسی کنند. و آنها خسارت را روزی ۱۶۰ هزار تومان تعیین کردند.

این مال باخته در سفر استانی رئیس جمهور وقت گفت: ثمره هاشمی بعد از مدتی اعلام کرد که احمدی نژاد دستور داده ۲۰ میلیون تومان به همسرت وام داده و یک پراید هم به تو بدهند! در حالی که قیمت تریلی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

قدیرپور اظهار داشت: من در روزهای سخت جنگ همرزم شهید باقری و شهید چمران بودم. هرچند جانبازم اما حتی دنبال کارت جانبازی هم نرفتم. حالا در این سالها ماشین خرد شده ام را هم معتادها بردند و فروختند. در هزینه زندگی خودم مانده ام و دخترم هم ۲ سال است عقد کرده و وام هم کفاف نمی دهد.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: یک وکیل وکالت من را رایگان قبول کرد اما نتیجه ای در بر نداشت.

دادگاه بدوی تشکیل شد/ قرامت ماهانه ۱۸۰۰۰۰۰ تومان به قدیرپور

اظهارات قدیرپور را با صابر نیاورانی وکیل دادگستری که وکالت این پرونده را برعهده گرفته مطرح کردیم که در گفتگو با مهر گفت: این پرونده در شعبه ۳۱ دادگاه حقوقی تهران مشرح است و خود نهاد ریاست جمهوری هم اصل را پذیرفته و کارشناسان بدوی گفته اند از زمان حادثه تا کارشناسی باید ماهانه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نهاد ریاست جمهوری قرامت پرداخت کند که ما اعتراض کردیم و کارشناس مجدد مبلغ را ۲ میلیون تومان اعلام کرد. اما در بحث کارشناسی و بازار امروز ماهانه ۵ میلیون برای این کامیون برآورد درآمد می شود. با این حال پرونده در حال بررسی در تجدید نظر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزگار سخت غلامرضا قدیر پور همچنان سخت تر می شود. حتی از رسانه های معاند هم با وی تماس گرفتند تا گلایه را با آنها بازگو کند اما قبول نکرده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    69 8
    خدا لعنتشان کنه آخه این چه کاری بود کردن این بیچاره رو به روز سیاه نشاندن .
  • بهمن IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    احمدی نژاد همه مردم رو بدبخت کرد این آقا هم روش
  • حسینی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 1
    با این حرفهای دروغ احمدی نژاد تخریب نمی شود در سال96 منتظرش هستیم
  • بینام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    از این مسایل بسیار است ولی کو گوش شنوا .
  • سید رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    سینه چاکان دولت پاک احمدی نژاد تحویل بگیرند این هم از عدالتش!سردبیر محترم قدس کاش بجای این عکس اون عکسی که ژست تبلیغاتی گرفته ودر یکی از سفرهای استانی دست پیرمرد را می بوسد میگذاشتید تا مردمفرقها را بهتر درک کنند و بفهمند اینها همش عوام فریبی بود.
  • حسین IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    دلش خوشه اقا کشورماجهان سومی وفقط داد وحق ما مردم رو کسی نمیده تا اینکه فقط خارجیها صداشون دربیادسریع میدن چرانمیدونم شایدتمام کارهای ما ازجای دیگه کنترل میشه
  • ابراهیم IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    مطمئن باش حق شما پایمال خواهد شد.شک نکن
  • لیلا IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    ساییتتون یک سایت اسراییلیه نزدیک انتخابات است هرروز بر علیه احمدینژاد این مرد بزرگ یک مطلب دروغ درج می کنید شما اگر خودتان هنری دارید مطرح کنید والا با حسادت رقیب را کنار نزنیددرضمن می دانم که مطلب را نمی گذارید
  • متنفر از احمدی نژاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    این هم از کرامات دولت عدالت محوررررررررررررررررررر!!!!!!!! خدا لعنتش کنه که قدمش هرجا رفت جز بدشگونی و بدبختی برای مردم چیزی نداشته
  • خالد IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    کار فتنه گرا بوده
  • بنده خدا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    دراينكه به اين بنده خدااجحاف شده وبايدبه حق وحقوقش هم برسد ونيز مسببين آن هم توبيخ ومحاكمه شوند شكي نيست ولي اين مظلوم نمي داندكه الان آلت دست بازي برخي سياسيون براي كوبيدن يكديگر شده مگردردولتهاي قبل ناشتيم شبيه اين اقدامات !!منتهي آنهاراكسي ترغيب نمي كردموضوع رارسانه كنند اين يكي رابلي
  • گشتاسب IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    دفعه ی بعد به احمدی نژاد رای بده همه چیز درست مشهوره عزیزم .
  • البرز IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    طرفداران احمدی نژاد اگر عرضه دارید بیایید خسارت این جانباز را قبول کنید و پرداخت نمایید و مانند اربابتان نامرد نباشید و به زندگی مردم احترام بگذاریدخدا لعنت کند قوم ظالم رافقط همین
  • رحماني IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    سه واندي سال پيش احمدي نژاد در سفر به مشهد با ماشينش از روي پاي همكلاسي من رد شد بد بخت رو به بيمارستان بردند بعداز كلي مكاتبه و نامه نگاري اداره آموزش و پرورش با نهاد رياست جمهوري وقت حتي حاضر به پرداخت هزينه هاي بيمارستان بدبخت نشدندو تحت فشارهاي سياسي خانوادشو مجبور به سكوت كردند
  • غال IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 1
    کار دولت احمدی نژاد از این بهتر نمیشه
  • رضوان IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    حداقل پول ماشین رو بهش باید شما که زدید خوردش کردید
  • حواس جمع IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    اگه راست ميگن چراحالاصداشون دراومده؟؟؟!!!
  • سلام IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    بندگان خداكه اينهمه نظرگذاشتيد مواظب باشيد بااين كلكهامشغولتون نكنن بپرسيدچرايارانه چندسال مارو به اون زنه كى بود،ها،اشتون چرابه اون دادين ؟؟؟!!!الكى مشغول حرفاى بى سندمون نكنين ،جواب يارانه روبدين