قدس آنلاین-ایلام: رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: بالاخره دیشب متن استعفای حبیب اله منصورپور شهردار ایلام به شورا واصل شد.

امروز استعفای شهردار ایلام بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین جوکار در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اعضاء شورای اسلامی شهر ایلام تا آخر وقت اداری امروز و طی تشکیل جلسه فوق العاده به این مهم رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهند کرد، اظهار داشت: اعضای شورای شهر مصمم هستند تا با سرعت و دقت در این خصوص تصمیم گیری نمایند و نتیجه رد یا قبول استعفاء را به اطلاع عموم برسانند.

وی با اشاره به اینکه شهردار ایلام تا کنون به سؤالات مطروحه این شورا پاسخ نداده است و مهلت پاسخگویی ایشان فردا به اتمام می رسد، افزود: شهردار ایلام قبل از پاسخ به سؤالات، متن استعفای خود را آماده کرده بود و از طریق یکی از معتمدین استانی به شورا ارسال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه شورا عزم خود را جزم نموده است که با اکثریت آراء در این خصوص اتخاذ تصمیم نماید، بیان داشت: امیداست اعضاء محترم شورا برای جلوگیری از مختل شدن خدمات شهری و شهرداری در این واپسین روزهای پایانی سال، با ذکاوت و دوراندیشی  در این باره تصمیم گیری نمایند.

حسین جوکار با تأکید بر اینکه در نشست فوق‌العاده‌ای امروز استعفا‌ء شهردار ایلام از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ایلام بررسی و نتیجه اعلام می‌شود، یادآور شد: بالاخره دیشب متن استعفای حبیب اله منصورپور شهردار ایلام به شورا واصل شده است.

گفتنی است" حبیب‌الله منصورپور " یک سال پیش از سوی اعضاء شورای اسلامی شهر ایلام با اکثریت آراء انتخاب و مشغول به کار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.