دبیرستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد گفت: خودروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در روز های پیک حضور زائر در کمپ ها، ایستگاه های زائر مبادی ورودی شهر و در خیابان های منتهی به حرم مطهر ویژه نوروز 94 استقرار خواهند یافت.

استقرار خودروهای آتش نشانی در خیابان های منتهی به حرم مطهر ویژه نوروز 94

حمیدرضا باقری در خصوص فعالیت های ستاداستقبال از بهار 94 در حوزه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني افزود: ایجاد گشت های ایمنی سیار توسط موتورهای آتش نشانی مجهز به پرچم های آتش نشانی به منظور آمادگی برای مقابله با وقوع احتمالی حریق، حادثه و تذکر ایمنی به شهروندان و زائران در صورت لزوم با استعداد 2 اکیپ متخصص در این ایام نیز صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: ساماندهی گل آرایی محوطه بیرونی 12 ایستگاه اصلی که در مسیر تردد زائرین قرار گرفته، نورپردازی مناسب در 6 ایستگاه آتش نشانی به همراه ساماندهی پایه پرچم و پرچم های عمودی ملون در تمام ایستگاه های سطح شهر از جمله فعالیت های فرهنگی و هنری این سازمان است.

باقری ادامه داد: طراحی و تولید محصولات فرهنگی و آموزشی با معیار ایام نوروز و توزیع همگانی، برگزاری برنامه های آموزشی ویژه زائرین مستقر در کمپ ها و استقرار نیروهای آموزشی سازمان آتش نشانی و برپایی ايستگاه های ايمني در کمپ ها و ایستگاه های زائر مبادی ورودی شهر نیز از جمله فعالیت های آموزشی است.

دبیر ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد افزود: حضور نیروهای آتش نشان داوطلب خانم و آقا در کمپ ها برای ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی به همراه توزیع کتابچه های ایمنی با هشدار حوادث مربوطه و برگزاری جنگ ها وجشن ها درکمپ غدیر و پارک خورشید درایام نوروز94 از جمله فعالیت های شاخص است.

وی تصریح کرد: آگاه سازی، اطلاع رسانی و ایمن سازی معابر شهر برای 2 هفته آخر سال به ویژه آخرین چهارشنبه سال با نصب بیلبورد، پیام های هشداری و پخش انیمیشن های ویژه و انجام زیر نویس در قالب حوادث چهارشنبه آخر سال فعالیت ویژه این سازمان در پایان سال 93 است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.