معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ما مصمم هستیم که در میدان باقی بمانیم و میدان را برای اسرائیل و تکفیری‌ها خالی نکنیم حالا هر چقدر هم که می‌خواهد صداها بلند شود.

نعیم قاسم: تکفیری‌ها شکست خواهند خورد/ میدان را برای اسرائیل خالی نمی‌کنیم

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی عنوان داشت: طرح مقاومت طرح پایبندی، صداقت، آزادسازی، استقلال و کرامت انسانی است اما طرح اسرائیل و آمریکا طرح اشغال‌گری و آشوب‌ افکنی و به کارگیری تکفیری‌ها و تلاش برای تجزیه جوامع است تا این جوامع در راستای منافع اسرائیل و آمریکا با هم درگیر شوند.

 

وی افزود: این منازعه میان این دو طرح پابرجاست و ما به صورت کاملا شفاف اعلام کرده‌ایم که حامی طرح مقاومتی هستیم که ایران و ولی فقیه از آن حمایت کرده‌اند و ما هیچ وقت ابا نداریم که به صراحت این مساله را بگوییم. چرا که آن طرح حاکمیت، استقلال و کرامت است.

 

نعیم قاسم تصریح کرد: برخی از کسانی که می‌خواهند ما را متهم کنند می‌گویند شما حامی ولی فقیه هستید. ما به آن‌ها می‌گوییم که شما به ما خوبی کردید و به ما حرف بدی نزدید چرا که یک باور شریف ما را بیان‌ کرده‌اید. اما آیا می‌پذیرید که ما به شما بگوییم که شما دار و دسته آمریکا و اسرائیل هستید؟ اگر این طور نیستید، به ما بگویید که از چه طرفی هستید؟

وی خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند ما می‌خواهیم که با آمریکا بمانیم ولی با اسرائیل نباشیم، خواهان طرح حاکمیت هستیم اما با تکفیری‌ها مقابله نمی‌کنیم، می‌خواهیم سرزمین خود را آزاد کنیم اما با اسرائیل نجنگیم، بله آن‌ها خواهان یک چیز و ضد آن در آن واحد هستند. چگونه این امر ممکن است و در هر حال کسانی که این حرف را زده‌اند شکست خورده و شکست می‌خورند و این در حالی است که طرح مقاومت موفق است و در هر روز دستاوردهای بیشتری را چه در مقابله با اسرائیل یا تکفیری‌ها رقم می‌زند و ان‌شاءالله این دستاوردها ادامه خواهد داشت چرا که ما مصمم هستیم که در میدان بمانیم و میدان را برای اسرائیل و تکفیری‌ها خالی نکنیم، حال هرچقدر هم که صداها می‌خواهد بلند شود، ما جسارت و استقامتی داریم که به ما کمک می‌کند از یک طرف با آن‌ها مقابله کنیم و در همین حال دست خود را به سمت شریکانمان در کشور خود دراز کرده و مذاکره کنیم و ما مسائل بسیاری را تحمل می‌کنیم تا آن‌ها در یک روزی بدانند که مقاومت راه حل است.

 

معاون دبیرکل حزب‌الله عنوان داشت: هر کسی که بر روی این امر حساب باز کرده بود که آمریکا در سیطره دادن خود موفق می‌شود نتایج در منطقه برایش مشخص کرد که آمریکا به صورت آشکار شکست خورده است. ما مطمئن هستیم که نتیجه به نفع ما و مثبت خواهد بود و کسی که پیش بینی می‌کرد تکفیری‌ها در منطقه معادله در منطقه را تغییر خواهند داد برایش برملا شد که دچار توهم شده بود چرا که تکفیری‌ها اهل شورش و جنایت و ایجاد هول و وحشت هستند و صاحب طرحی نیستند و ان‌شاءالله شکست خواهند خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.