بيانيه دپارتمان تيم ملي عليه ترابيان+جواب دوباره ترابيان

به گزارش قدس آنلاين، پس از صحبت‌های عباس ترابیان درباره کارلوس کی‌روش، دپارتمان تیم ملی در بیانیه‌ای نوشت: سرمربی تیم ملی معتقد است آقای ترابیان هنوز هم به مسائلی ورود می‌کند که مرتبط با ایشان نیست و متاسفانه در این موضوع‌ها، صحبت‌های زیادی از ایشان در رسانه ها منتشر می‌شود. ترابیان پیش از این گفته بود که کی‌روش طلبی از فدراسیون فوتبال ندارد.

عباس ترابیان در خصوص بیانیه دپارتمان تیم ملی در مورد اینکه او در خصوص مسائلی صحبت می‌کند که به وی مربوط نمی‌شود تصریح کرد: من نمی‌دانم این کمیته از چه افرادی تشکیل شده و چه کسی این حرف را زده است. اصلا اعضای این کمیته معرفی نشدند. در فدراسیون فوتبال اگر کمیته یا دپارتمانی فعالیت می‌کند باید از سوی دبیر کل نامه آنها ابلاغ شود. من که چیزی تاکنون ندیده‌ام.

وی ادامه داد: من حرف بدی نزدم یکی از دوستان مطبوعاتی از من سوالی پرسید و گفت که کی‌روش خیلی ناراحت است. من در پاسخ به او گفتم دلیلی نمی‌بینم کی‌روش ناراحت باشد تا جایی که من به عنوان عضوی از فدراسیون فوتبال در بخش درآمد‌زایی فعالیت می‌کنم مطلع هستم که پول کی‌روش پرداخت شده است. درست است شرایط مالی فدراسیون فوتبال خوب نیست اما تا جایی که مطلع هستم بخشی از قرارداد کی‌روش پرداخت شده است.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من نه توهینی به شخصی کرده‌ام و نه مطلبی را بد عنوان کردم. خیلی بد است که ما در کشور خودمان زندگی می‌کنیم و در آن تلاش می‌کنیم اما نتوانیم یک اظهار‌نظر ساده انجام دهیم. اگر این اتفاق رخ بدهد که دیگر باید رو به قبله دراز بکشیم! این موضوع خیلی بی‌مفهوم است و من واقعا آن را متوجه نمی‌شوم.

ترابیان در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده این موضوع به وی مربوط نمی‌شود گفت: اتفاقا این مسئله دقیقا به من مربوط می‌شود. زمانی که شخصی در مورد فدراسیون صحبت می‌کند این موضوع به تمامی افراد حاضر در فدراسیون بازمی‌گردد. اگر صحبتی مغایر با حقیقت باشد هر شخص آزاده‌ای نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد تا جایی که من می‌دانم این پول پرداخت شده اما مسائل ریز آن و نوع پرداخت را نمی‌گویم زیرا نسبت به آن تعهد داریم و نمی‌خواهم در مورد ریز قراردادها صحبت کنم.

وی تاکید کرد: اینکه مرتبا چکشی را بر سر فدراسیون فوتبال می‌زنند که بدهکار است درست نیست قبول که شرایط مالی فدراسیون خوب نیست اما این پول پرداخت شده است. من یک سوال دارم. اگر شخصی ادعای طلبکاری می‌کند و شخص دیگری این موضوع را رد کند نمی‌تواند آن شخص طلبکار خیلی راحت بگوید که پولش را دریافت نکرده است هرچند که کی‌روش چنین ادعایی نکرده بلکه شخص ثالث این ادعا را مطرح کرده است. او نمی‌تواند مشخص کند که چه کسی حرف بزند و چه کسی حرف نزند یا اینکه کی حرف زده شود و کی حرف زده نشود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.