محسن محسنی نسب(کارگردان سینمای ایران) که مدت‌هاست قصد دارد فیلم سینمایی "مجانی" را با حضور بازیگران ترکیه‌ای در استانبول بسازد؛ از آغاز فیلمبرداری این فیلم در بهار ۹۴ خبر داد.

"مجانی" را بهار ۹۴ در ترکیه می‌سازم
 

محسنی نسب به خبرنگار ایلنا گفت: پروانه ساخت فیلم صادر شده و ما صحبت‌ها و توافقات اولیه را با بازیگران ترکیه‌ای انجام داده‌ایم. اسامی آن‌ها را نیز برای گرفتن مجوز به وزارت ارشاد ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون منتظر نظر وزارت ارشاد درباره استفاده و حضور این بازیگران در فیلم هستیم اما اگر وزارت ارشاد مجوز لازم را ندهد؛ فیلم را در ترکیه باعنوان یک فیلم خارجی می‌سازیم.

محسنی نسب افزود: یکی از مشکلات ما این است که بازیگران کشور ترکیه از مهرماه هر سال تا خرداد ماه سال آینده در فعالیت‌های سینمایی حضور پیدا می‌کنند و در سه ماه تابستان هیچ فعالیتی نمی‌کنند لذا ما به دنبال آن هستیم که براساس انجام توافقات قبلی بهار ۹۴ ساخت فیم جدید را شروع کنیم.

وی که فیلم "قصه درختان بلوط" را آماده نمایش دارد؛ گفت: این فیلم درباره جنایات داعش در عراق است. قصد داشتم آن را در جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاورم اما باتوجه به مقررات جشنواره امکان پذیر نشد.

وی افزود: در این مدت مجدد فیلم را بازبینی کردیم و اصلاحاتی در تدوین انجام شد و صحنه‌هایی به فیلم اضافه شد. همچنین نام فیلم به "خانه‌های بدون پلاک" تغییر پیدا کرده است.

محسنی نسب افزود: با صحبت‌هایی که با مسئولان فجر انجام دادیم؛ تلاش داریم فیلم را در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاوریم.

وی افزود: یک شرکت کانادایی و یک شرکت عراقی نیز در روند ساخت فیلم و نمایش آن مشارکت کرده‌اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.