حسین پورحسین: استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری استان با تبریک روز پرستار و تأسیس نهاد امور تربیتی اظهار داشت:  ...

 سال آینده جشنواره سینمای دینی در مشهد برگزار می‌شود

14 و 15 اسفندماه جشن نیکوکاری با هدف کمک به اقشار بی‌بضاعت است و باید با اهدای کمکهای خود نماد فرهنگ و ایثار را برای استقبال این عزیزان از نوروز مورد توجه قرار دهیم.

علیرضا رشیدیان با اعلام اینکه باید زمینه برگزاری پرشور مردم را برای کمک به همنوعان فراهم کنیم، گفت: نمایشگاه‌ ‌های مستقیم کالا در 28 شهرستان باید فراهم شود و سازمانهای ذی ربط و دستگاه‌ ‌های نظارتی برعملکرد بازار نظارت کنند.

وی با اشاره به روز 15 اسفندماه که مصادف با روز درختکاری است، گفت: تمام دستگاه‌ ‌های اجرایی در این راستا به طور جدی مشارکت کنند.

استاندار خراسان رضوی از دستگاه‌ ‌های متولی پروژه‌ ‌های در دست اقدام خواست، اسفندماه آخرین فرصت تحویل پروژه‌‌های عمرانی است و پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در ارتباط با سفر رئیس‌جمهور است، تکمیل شود تا با حضور مقامهای ارشد نظام به بهره‌برداری برسد.

علیرضا رشیدیان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد عنوان کرد: جشنواره سینمای دینی با محوریت ارزشهای دینی و معنوی با هدف زیرساختهای برگزاری برنامه‌ ‌های فرهنگی برای سال 2017 در مشهد برگزار می‌شود و در سالهای بعد این جشنواره به صورت ملی و فرا ملی برگزار می‌شود.

استاندار خراسان رضوی وصول مطالبات کارمندان و پیمانکاران و تسریع در روند تدوین برنامه ششم توسعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: تلاش دستگاه‌ ‌های اجرایی برای جذب تمام اعتبارات مصوب سال 93 و مبادله موافقتنامه‌ها و تملک دارایی‌ ‌های سرمایه‌ای را در کوتاه‌ترین مدت مورد انتظار است.

وی ادامه داد: مدیران همه دستگاه‌ ‌های اجرایی موظفند اقدامها و عملکرد خود را در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی و پیشنهادها برای تدوین برنامه ششم توسعه را به استانداری اعلام کنند.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت و هماهنگی دستگاه‌ ‌های اجرایی استان برای اسکان و استقبال و پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی تأکید کرد و در این باره اظهار داشت: جلسات منظمی را برای راحتی تمامی زائران برگزار کردیم و با توجه به مصادف بودن نوروز با دهه دوم فاطمیه زمینه‌ ‌های مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

در جلسه شورای اداری استان اعلام شد، غلامحسین مظفری به عنوان فرماندار نیشابور، برات علی نیا فرماندار بردسکن و حسین شرافتی راد به فرمانداری تایباد منصوب شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.