۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: 268506

محمدزاده: در اتفاقی عجیب بانوی باردار در مسیر بیمارستان و داخل خودرو پراید وضع حمل کرد.  شوهر این زن 25 ساله در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت:  ...

زایمان بانوی مشهدی داخل پراید!

نزدیک ظهر امروز (یکشنبه) همسرم درد شدیدی گرفت و احتمال می‌داد موقع وضع حملش باشد، بنابراین تصمیم گرفتم با خودرو شخصی‌ام او را به بیمارستان شریعتی مشهد برسانم.

ابراهیمی که ساکن منطقه سیدی است، افزود: ترافیک مسیر اجازه نمی‌داد با سرعت بالا حرکت کنم و هر لحظه درد همسرم بیشتر می‌شد و زمانی که به میدان آزادی (میدان پارک) رسیدیم دیگر تحمل نداشت، بناچار توقف کردم و در کمال حیرت دیدم بچه متولد می‌شود و چون هیچ اطلاعاتی نداشتم با ترس همراه با شوق به همسرم کمک کردم تا بچه را به دنیا آورد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه رهگذرانی که شاهد ماجرا بودند کسی به کمک ما نیامد و من در حالی که رانندگی می‌کردم و با یک دست نوزاد تازه متولد شده را در دست دیگرم داشتم، آنها را به بیمارستان رساندم و آنجا پرستاران داخل خودرو بند ناف بچه را قطع و همسرم را به همراه نوزاد به داخل بیمارستان منتقل کردند.

لازم به ذکر است این نوزاد دختر، بچه دوم این زوج است و پدر او معتقد است این موهبت است که در چنین شرایطی او به دنیا آمد و سالم است و با توجه به ایام فاطمیه تصمیم دارد نامش را بر همین اساس فاطمه یا زهرا بگذارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.