قدس آنلاین یزد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: در سالجاری یکهزار و 465 طرح خود اشتغالی توسط این نهاد در استان اجرا شد.

یکهزار و 465 طرح اشتغال توسط کمیته امداد یزداجراشده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،محمد اکبری با بیان اینکه طرحها براساس کار انگیزی، توان افزایی و خودکفایی تقسیم شده اند اظهار داشت : در این بخشها افزون بر 167 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: طرحهای یاد شده در بخش های دامداری، شیلات، کشاورزی، قالیبافی ، صنایع دستی ، صنفی ، صنعتی و حمل و نقل و غیره اجرا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد تعداد خانوارهای خودکفا شده در سالجاری را یکهزار و 641 خانوار عنوان وتصریح کرد : توانمندسازی مددجویان از اولویتهای کاری این نهاد است.

اکبری مراکز نیکوکاری استان را 30 مورد بیان و افزود: امسال افزون بر 26 میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی در این مراکز جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خاطرنشان ساخت: از این مبلغ افزون بر هشت میلیارد ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بود.

هم اکنون 40 هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و تعداد دانشجویان و طلبه زیر پوشش این نهاد نیز چهار هزار نفر اعلام شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.