حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: اگر مشاهده می کنیم که گاهی اوقات برخی دولتمردان کج فهم آمریکا می‌گویند تمام گزینه‌های ما روی میز است، باید بدانند که اشتباه می‌کنند چون هنوز اعتقاد و باور ملت ایران را درک نکرده‌اند.


گزینه‌های اعتقادی ملت ایران از اول انقلاب روی میز بوده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در حاشیه اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 93 یک میلیون و 900 هزار نفر در مسابقات قرآن شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: از میان این تعداد شرکت کننده؛ در نهایت 470 نفر، شامل 250 آقا و 220 خانم به مرحله کشوری مسابقات به میزبانی شهر تبریز راه یافتند، از نظر ما همه شرکت کنندگان برنده هستند، زیرا برای اعتلای قرآن در این مسابقات حضور یافتند، اما به لحاظ فنی و تخصصی لازم است که نفرات برتر در رقابت‌ها مشخص شوند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: این مسابقات به برکت خود قرآن است، این انقلاب نیز از برکات ارزشمند عمل به آیات الهی محسوب می شود، این عزت و عظمت از آن قرآن کریم است. تمامی اینها مقدمه‌ای است تا ما با عزت و شرافت زندگی کنیم، به عبارت دیگر قرآن کتاب عزت، کرامت و شرافت است.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه توجه و عمل به آیات قران را ضامن حفظ عزت مسلمانان در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: با وجود عمل به قرآن هیچگاه دچار سستی، حزن و اندوه نشویم، خداوند بر وجود مقدس پیامبر(ص) قرآن را نازل کرد که نور و عزت است؛ یاران قرآن هیچ گاه شکست نمی‌خورند و قرآن حقی است که یاران آن هیچگاه خار و ذلیل نخواهند شد.
وی با بیان این‌که راه عزت‌مند زندگی قرآنی است، افزود: اگر مشاهده می کنیم که گاهی اوقات برخی دولتمردان کج فهم آمریکا می‌گویند تمام گزینه‌های ما روی میز است، باید بدانند که اشتباه می‌کنند چون هنوز اعتقاد و باور ملت ایران را درک نکرده‌اند؛ گزینه‌های اعتقادی ما از اول انقلاب روی میز بوده و بعد از این هم خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی یادآور شد: اگر ایمان به وعده الهی و ایمان به قرآن داشته باشیم و آن را سرمنشأ تمام اقدامات و فعالیت‌های خود بدانیم که امام خمینی(ره) نیز در وصیت‌نامه خود فرمود؛ «مقصد ما قرآن است» امام خمینی(ره) و ملت ایران برای قرآن، اهل بیت(ع) و اسلام قیام کرد و راهی که حالا طی می‌کنیم با رهبری خلف صالح امام خمینی(ره)، زمان قرآن، اهل بیت(ع) و اسلام است.
وی با تأکید بر حرکت در سایه قرآن و اهل بیت(ع) گفت: این مسیر لازمه سعادت و خوشبختی است، اگر کسی از قرآن تبعیت کند رضایت و خشنودی خداوند را به دست خواهد آورد و اگر کسی به قرآن گوش کند و به آن عمل کند نجات خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.