۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 268730
پلن منصوريان براي برتري مقابل العين

به گزارش قدس آنلاين، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با العین اظهار داشت: ما در بازی قبل اشکالاتی داشتیم که سعی خواهیم کرد در مسابقه با العین آنها را جبران کنیم. البته باید بگویم یک بازی خوبی در مرحله پلی آف با عده ای بازیکن جوان انجام دادیم و امیدوارم این بازی برابر العین را هم ببریم. همانطور که العین ما را آنالیز کرده ما نیز آنها را می شناسیم. پیش بینی کرده بودیم که در مرحله گروهی مقابل تیم های قدرتمندی قرار بگیریم. العین یکی از تیم های قوی منطقه است.

وی ادامه داد: خوشحالم که یکی از مقامات بلندپایه کشور امارات هم آمده و به او خوشامد می گویم. بازیکنان من برای فردا ساعت 6 لحظه شماری می کنند. نکته مهم پیغامی است که در بازی با الجیش به ما دادند و تنها نبودیم. هوادارانی که به تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و... کمک می کنند و امیدوارم ما را نیز تنها نگذارند. در بازی با الجیش نگذاشتند روی ما فشار وارد شود. از هواداران آذربایجانی، اصفهانی، تهرانی و ... می خواهم ما را تنها نگذارند چون این بازی یک مسابقه ملی است.

سرمربی نفت ایران همچنین تصریح کرد: به بازیکنان حریف خوشامد می گویم و امیدوارم با آمادگی که دو تیم دارند یک بازی شیک به نمایش بگذارند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که در ازبکستان حق‌تان باخت نبود و برای بازی با العین چه  برنامه ای دارید، گفت: اجازه بدهید برنامه هایم را فردا مشخص کنم ولی بدانید یک پلن متفاوت برای العین در نظر گرفته ایم که فردا آن را خواهید دید. نگاه ما به بازی قبل یک نگاه آموزشی است و سعی می کنیم العین را دست خالی به خانه اش بفرستیم.

وی درباره جدایی پورعلی گنجی عنوان کرد: او بازیکن خوبی است اما فقط یک بازیکن مثل سایر نفرات است. ما در خط دفاع و هافبک هم طراز مرتضی بازیکن داریم. یادتان باشد تیم نفت ستاره ندارد و قطعا 23 ستاره برای بازی فردا آماده می کنیم. جای مرتضی هم خالی نیست و برخلاف خیلی از تیم ها تیم یک و دو ندارم.

سرمربی نفت تهران درباره کم تجربگی بازیکنان نفت تصریح کرد: شما درست می گویید. میانگین سنی تیم من 24.6 است اما باید بگویم بازیهای لیگ به ما کمک کرد. بازی الجیش و پاختاکور نیز پیش درآمد خوبی برای العین است و نگاهی هم به اتفاقات فوتبالی داریم. ممکن است در یک بازی 10 توپ بیاید و یکی گل شود و یا هیچ توپی گل نشود. مشکلات مالی هم داریم اما به آن توجه نمی کنیم. بیشتر تیم های ما دولتی هستند و گرفتن مصوبه برای پرداخت زمان می برد. بازیکنان من قرارداد پایین دارند و روی آن برای خانواده شان سرمایه گذاری کرده اند. بازیکنان من اهل جار و جنجال نیستند ضمن اینکه مسئولان باشگاه نفت نیز کمک کرده اند. مشکلات مالی تا حدی حل شده، این مساله دیر و زود می شود اما سوخت و سوز ندارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.