قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام گفت: 200 تن پرتقال شب عید در ایلام ذخیره می شود.

200 تن پرتقال شب عید در ایلام ذخیره می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، تیمور ناصری با اشاره به اینکه در راستای تأمین میوه شب عید در استان ایلام 10 تن پرتقال به استان وارد شده است، اظهارداشت: در همین راستا 40 تن پرتقال در قالب سه محموله تا فردا به استان وارد و در سردخانه ها ذخیره خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیب مورد نیاز ایام عید نیز از قبل در سردخانه ها ذخیره شده است، افزود: در صورت تصویب کمیته راهبری استانی درصدد توزیع میوه های شب عید از 20 تا 25 اسفند در سطح بازار هستیم که با توجه به میزان استقبال مردم، کمبود یا گران بودن نرخ میوه در بازار، سیب و پرتقال با نرخ مصوب در بازار استان به تناوب توزیع خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام به انعقاد قرارداد با اتحادیه تعاون روستایی استان مازندران برای خرید پرتقال مورد نیاز شب عید اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برای خرید 200 تن پرتقال از اتحادیه تعاون روستایی استان مازندران در مجموع با احتساب هزینه های جانبی مانند حمل و بارگیری 10 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شده است.

تیمور ناصری هزینه خرید و ذخیره سازی سیب مورد نیاز بازار عید را 8 میلیارد و 100 میلیون ريال عنوان کرد و بیان داشت: سیب درختی مورد نیاز در طی ماه های گذشته در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و دیگر به خرید از سایر استان ها نیازی نیست.

وی به تزریق میوه شب عید به بازار استان اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع 650 تن سیب و پرتقال شامل 300 تن سیب و 350 تن پرتقال به عنوان میوه شب عید استان ایلام تأمین شده و به مرور روانه بازار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.