۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 268786

علی اکبر سلطانی جانباز سلحشور و یادگار هشت سال دفاع مقدس در استان اصفهان پس از سالها تحمل درد و سختی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز دوران مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع این شهید سرافزار روز دوشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم اصفهان از محل آسایشگاه جانبازان شهید مطهری این شهر برگزار شد.

پیکر مقدس این شهید والامقام بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان تا گلستان شهدای این شهر تشییع و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

شهید سلطانی دلاورمرد جبهه های هشت سال دفاع مقدس، جانباز قطع نخاع و قهرمان رشته شنا با سمت راننده آمبولانس در سال 62 در جبهه کردستان هنگام ماموریت مجروح و قطع نخاع شد.

وی روز گذشته (یکشنبه) پس از تحمل سالها رنج و سختی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی شهادت این رزمنده دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگان و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی مراتب تسلیت و همدردی خویش را اعلام و از رشادت های این یادگار هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

در پیام معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی آمده است: برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام عصر در کوچه های پرفراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی افزوده است: اما قدم های ایشان هیچ گاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدت شان است که کالبد رنجور و روح پرتمنای شان را به برادر و همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وی با تبریک وصل عاشقانه جانباز شهید علی اکبر سلطانی اضافه کرد: این شهید والامقام بایسته و سزاور این مرتبه بود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بازماندگان این جانباز شهید از ایزدمنان صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات را خواستار شده است.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.