قدس آنلاین - تبریز : استاندار آذربایجان شرقی گفت: با مسوولان استان هم ‌پیمان شده‌ایم تا استان را به جایگاه شایسته خود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سر ایران است برسانیم.

بین گروه‌ها و جناح‌های سیاسی استان آرامش کامل حاکم است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که خدمت صادقانه و خالصانه به مردم هدف مشترک همه مسوولان استان است، گفت: با مسوولان استان هم ‌پیمان شده‌ایم تا استان را به جایگاه شایسته خود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سر ایران است برسانیم.

اسماعیل جبارزاده عصر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری برگزار شد افزود: در راستای تحقق این هدف مدیران استان را به پرهیز از روزمرگی و انجام کارهایی فراتر از وظایف اداری تشویق می‌کنیم، چرا که توسعه استان با کارهای عادی و روزمره امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره نقش محوری آیت‌الله مجتهد شبستری در ایجاد وحدت، صمیمیت و همدلی بین مسوولان استان، خاطرنشان کرد: در سایه این وحدت و صمیمیت، استان آذربایجان شرقی طبق ارزیابی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به عنوان استان برتر از نظر امنیتی و سیاسی شناخته شده است.

جبارزاده با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: تلاش مسوولان استان این است که بدون وابستگی به منابع دولتی و بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر این مشکلات غلبه کنند.

وی تدوین سند تدبیر توسعه استان را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: پایه و اساس این برنامه بر اقتصاد مقاومتی استوار است و اهداف برنامه‌های بالادستی کشور در آن مورد توجه قرار گرفته است.

جبارزاده خاطرنشان کرد: با توجه به جامعیت و اجرایی بودن سند تدبیر توسعه، این سند به عنوان الگوی برنامه توسعه استان‌ها قرار گرفته و روش به کار رفته در آن در تدوین برنامه ششم توسعه نیز استفاده خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر اقتصاد دانش‌بنیان، به اقدامات استان در این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: در سایه این اقدامات آذربایجان شرقی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان استان نمونه معرفی شده است.

وی مبارزه جدی با بحث اعتیاد را از برنامه‌های اولویت‌دار استان اعلام کرد و گفت: به همت مسوولان بنا داریم سال 94 را بدون حضور معتادان متجاهر در سطح شهرها آغاز کنیم که قدم بزرگی در این مبارزه است.

جبارزاده همچنین از آرامش در فضای سیاسی استان خبر داد و گفت: بین گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف استان آرامش کامل حاکم است.

جبارزاده همچنین ضمن تمجید از شخصیت و سجایای اخلاقی حجت‌الاسلام ناطق نوری، اظهار داشت: مدیریت ارزنده و به یاد ماندنی ایشان در مجالس چهارم و پنجم به ویژه سعه صدر و روحیه تحمل مخالف در ایشان زبانزد خاص و عام است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.