انتخابات

اسماعیل زاده:‌باس دوست، مهاجم هلندی و ستاره نیم فصل دوم ولفسبورگ در بازی این هفته تیمش مقابل وردر برمن دو گل دیگر زد تا تعداد گلهای زده خود در 3 بازی قبلی این تیم را به عدد 8 برساند.

بهترین مهاجم حال حاضر اروپا؛ بوندسلیگا  زیر پاهای «دوست»

 این آماری است که حتی رونالدو و مسی هم در این مدت نتوانسته اند از خود به جای بگذارند. مهاجم 25 ساله هلندی نقش موثری در این پیروزی مهم ایفا کرده و گلهای دوازدهم و سیزدهم این فصل خود را در 12 بازی برای تیمش به ثمر رساند. آمار او در شروع سال 2015 بی نظیر هستند.

 هشت گل در سه بازی قبلی، نه گل در چهار بازی اخیر و یازده گل در شش بازی، اگر گلزنی هایش درهمه رقابتها را درنظر گیریم. این آمار مهاجم ولفسبورگ را درحال حاضر در فوتبال اروپا بی رقیب نشان می‌دهد.

 گلهای زده او در سال 2015 بیشتر از کریستیانو رونالدو، ارین روبن و خیلی از ستاره‌های فوتبال جهان است. او در هفت بازی قبلی اش در بوندسلیگا، 82درصد صحت شوت داشته و از 17 شوتی که به سمت دروازه حریفان داشته، فقط 3 شوت را هدر داده و اخیراً هم 9 گل روی 10 شوت به سمت دروازه زده است! او در بازی مقابل وردربرمن هم یک شوت را هدر داد و با این حساب آمار او 9 گل از ده شوتی که اخیراً به سمت دروازه ها زده را نشان می‌دهد! او بدون تردید سرحال ترین گلزن حال حاضر فوتبال اروپاست.  در نتیجه ولفسبورگ از 27 نوامبر در هیچ بازی ای شکست نخورده و دوست در آن بازی هم حضور نداشت. این تیم 5 بازی از 6 بازی قبلی خود در لیگ را پیروز شده است.

 دوست در کل رقابتهای این فصل تنها 18 بار برای تیمش به میدان رفته و ولفسبورگ 14 بار پیروز شده و 4 بار مساوی کرده و هیچ مسابقه ای را نباخته است. با حضور آندره شورله و کوین دبروین در کنار او، ولفسبورگ به یکی از تیمهای خوب این فصل بوندسلیگا تبدیل شده و ظاهراً حتی مصدومیت طولانی یا محرومیت یا هرچیز دیگری هم این مهاجم بلند قد آلمانی را از حرکت باز نمی‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.