اخبار ويژه /شهادت فرمانده تیپ فاطمیون در سوریه

شهادت فرمانده تیپ فاطمیون در سوریه

مشرق: سردارعلیرضا توسلی، فرمانده شجاع و حماسه‌آفرین «تیپ فاطمیون» در دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید. گفتنی است تیپ فاطمیون یگان ویژه رزمند‌گان داوطلب افغان در سوریه است که شهدای فراوانی را طی دفاع از حرم بانوی مقاومت، تقدیم اسلام کرده است.

 

محاکمه 3 شاعر و مستندساز در دادگاه انقلاب

مشرق: دادگاه رسیدگی به اتهامات دو شاعر و یک مستند‌ساز پس از پنج مرتبه تجدید زمان رسیدگی، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود. دادگاه رسیدگی به اتهامات این افراد، اردیبهشت ماه سال آینده به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق همکاری با خواننده مرتد خارج نشین برگزار خواهد شد.

 

عاقبت وام مسکن خبرنگاران

تابناک: باگذشت بیش از چهار سال از اعلام برنامه ویژه برای وام مسکن خبرنگاران و قول بانک مرکزی مبنی بر اینکه در صورت کاهش نرخ تورم این طرح به شورای پول و اعتبار خواهد رفت، هنوز هیچ خبری از بررسی این طرح در شورا نیست.

 

حرف‌های انتخاباتی از حالا خوب نیست

ایرنا: محمدرضا باهنر، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوصله شنیدن حرفهای انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است تشکلهای سیاسی حرفهایشان را در جمع خود مطرح کنند. کشور وقت و پول برای تبلیغات زود هنگام ندارد.

 

تخلف ۵ میلیاردی در شهرداری کرج

تسنیم: حاجی‌رضا شاه‌کرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به تخلفات برخی از کارمندان شهرداری منطقه 6 کرج، گفت: در رابطه با تخلفات شهرداری‌ها چند نفر از کارمندان منطقه 6 دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند. وی با بیان اینکه برای اعلام قطعی نتیجه این پرونده باید قدری تأمل و صبر کرد، افزود: احتمالا مبلغی بیش از پنج میلیارد تومان تخلفات صورت گرفته از سوی این اشخاص باشد.

 

احضار فرماندار به دادگستری خوزستان

تابناک: یک مقام آگاه در سازمان بازرسی کل استان خوزستان از احضار فرماندار یکی از شهرهای جنوبی استان به دلیل تخلفات به دادگستری استان خبرداد.

 

این مسأله خدمت به مردم نیست

ایسکانیوز: محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسی که با پول سرمایه داری یا حرام و شبهه ناکی بخواهد وارد عرصه انتخابات شود، خدمت به مردم نمی‌کند، بلکه به کشور خیانت خواهد کرد.

 

وجود‌‌‌‌ نیترات د‌‌‌‌ر آب و برخی مواد غذایی

تابناک: مجيد‌‌‌‌ حاجي‌فرجي، رئیس انستیتو تغذیه کشور با بیان اینکه بعضی سوسیس و کالباسها حاوی نیترات هستند‌‌‌‌، گفت: مصرف زیاد‌‌‌‌ این مواد‌‌‌‌ شانس ابتلا به بیماری‌های بد‌‌‌‌خیم و سرطانها را افزایش می‌د‌‌‌‌هد‌‌‌‌. وی افزود: نيترات موجود‌‌‌‌ د‌‌‌‌ر آب و خاك د‌‌‌‌ر بعضي موارد‌‌‌‌ اجتناب‌ناپذير است،‌‌‌‌ اما نيترات د‌‌‌‌اخل‌ آبهاي معد‌‌‌‌ني نمي‌شود و نظارت بر آنها د‌‌‌‌قيق است، اما به ‌د‌‌‌‌ليل گسترد‌‌‌‌گي شبكه آب آشاميد‌‌‌‌ني كشور، گاهي نيترات د‌‌‌‌ر آب لوله‌كشي د‌‌‌‌يد‌‌‌‌ه مي‌شود‌‌‌‌.

 

ابهام در بودجه 93 آموزش و پرورش

مهر: سید حسین نقوی حسینی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به تشدید مشکلات معیشتی فرهنگیان با وجود افزایش ۳۰ درصدی بودجه ۹۳ وزارت آموزش و پرورش گفت: گزارش بدهند که با این افزایش بودجه چه کرده اند.

 

ممنوعیت پرداخت‌ها درهیأت مدیره ‌ها

قدس آنلاین: با تصویب مجلس در بودجه سال 94، پرداخت هرگونه حقوق و حق جلسه به کارکنان شاغل و بازنشسته دولت که به عنوان عضو هیأت مدیره غیرموظف در برخی دستگاه‌ها حضور می‌یابند، ممنوع شد.

 

انتقاد امام جمعه تبریز از جشن طلاق

ایسنا: آیت‌ا... محسن مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز، عدم دقت کافی در انتخاب همسر را از عوامل اصلی افزایش آمار طلاق در جامعه امروز دانست و گفت: ازدواج پایدار مبنای آموزه‌های اسلامی است و ترویج جشن‌های متارکه به تبعیت از فرهنگ غربی در جامعه اسلامی بسیار تاسف‌بار است.

 

اعتراض معلمان به وضعیت معیشتی خود

قدس آنلاین: خبرها حاکیست که روز گذشته در برخی نقاط کشور شماری از معلمان مقاطع مختلف تحصیلی در اعتراض به وضعیت معیشتی خود از رفتن به کلاس های درس خودداری کردند.

 

مسکن مهر پردیس همچنان بلاتکلیف

تسنیم: در حالی قرار بود پیش‌قرارداد مسکن مهر حدود ۶۰۰ نفر از متقاضیان پردیس شهریورماه امسال به آنها تحویل شود که با گذشت حدود ۶ ماه، شرکت عمران این شهر اقدامی در این زمینه انجام نداده و متقاضیان هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

 

مظلوم نمایی نتانیاهو در آیپک

فارس: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز گذشته با حضور در نشست کمیته امور عمومی آمریکا و اسراییل (آیپک)، با اشاره به سخنرانی‌اش در کنگره، گفت: نمی‌خواهم در مورد محتوای آن سخنرانی صحبت کنم. هدف از سخنرانی من بی‌احترامی به اوباما نیست. نتانیاهو گفت: ما موافق هستیم که ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد. آمریکا بزرگ و در یکی از امن‌ترین مناطق واقع شده، اما اسراییل کوچک و در یکی از خطرناک‌ترین مناطق واقع شده است. آمریکا قدرتمنداست، اما اسراییل، هرچند قدرتمند است، اما بسیار آسیب‌پذیر است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    1 0
    ظلم یهود ما جواب خواهیم داد سیلی به او خواهیم زد که هرگز برخیزد به یاری خداوند