ابوالقاسم رئوفیان گفت:‌ در مجموع حدود 35 تا 40 درصد از منویات رهبری در نامگذاری سال با عنوان اقتصاد فرهنگ، ‌مدیریت جهادی و عزم ملی محقق شده است.

رئوفیان: برخی بداخلاقی‌ها از عوامل بازدارنده تحقق شعار امسال بود

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌و‌گو باایسنا، ‌با بیان اینکه متناسب با شأن نامگذاری سال 93 و آنچه که انتظار رهبری بود محقق نشده است، اظهار کرد: راه درازی پیش رو داریم و باید برای فرهنگ و اقتصاد و مدیریت درست در کشور عزم جدی پدید آید.

وی تاکید کرد:‌ برای تحقق شعار سال 93 با عنوان اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، همکاری و همدلی و همراهی از موثرترین مولفه‌ها برای به نتیجه رسیدن تلاش‌هاست. چرا که به هر میزان اختلاف ها افزایش یابد به حرکت در مسیر تحقق شعار سال آسیب می‌زند و نتایج را زیر سوال می‌برد. پس باید در فضایی کاملا تفاهمی مسائل را پیش برد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد برخی بداخلاقی ها و اتهامات ناروا از سوی جریان های مختلف سیاسی بودیم توضیح داد: گاهی شاهد بداخلاقی از سوی یک دستگاه دولتی به نمایندگان و یا نمایندگان به وزرا و متاسفانه عدم توجه به رسالت نمایندگی که در پارلمان هر یک از نمایندگان به عهده دارند بوده‌ایم. البته توجه داشته باشیم که انتقاد به جا امری مطلوب است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

رئوفیان همچنین با اشاره به بداخلاقی‌ها در حوزه انجام مذاکرات هسته‌ای گفت: متاسفانه روزنامه‌ها و رسانه‌ها و حتی صدا وسیما عملکرد خوبی در این زمینه نداشته اند و باید بیشتر نسبت به انتقال واقعیت‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفته بود ، اقدام می شد.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین خاطر نشان کرد: بروز برخی بداخلاقی‌ها از جمله عوامل بازدارنده‌ای بود که مانع از تحقق شعار سال به میزانی که در حد انتظار بود، شد و یا اگر حرکت بعضی قسمت‌ها با سرعت پیش می رفت، این بداخلاقی‌ها مانند سرعت‌گیر و بازدارنده از دستیابی به نتایج بهتر جلوگیری می کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تلاش های مختلفی در زیرمجموعه قوای سه گانه، فعالان فرهنگی و اقتصادی بخش خصوصی شهروندان ،‌کشاورزان و صنعت‌گران در راستای تحقق اهداف شعار سال 93 انجام شده است،گفت: اگر عملکرد هر یک از دستگاه‌ها جداگانه و به تفکیک در زمینه تحقق شعار سال مشخص شود، نتیجه حاصله به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.