رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درمورد ملاقات با وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات مالی این باشگاه گفت: نمی توانیم هر روز پیش وزیر برویم و بگوییم فلان مشکل را داریم؛ هیات مدیره باید برای رفع مشکلات از خود خلاقیت نشان دهد.

صاحب پناه: نمی توانیم هر روزبرای رفع مشکلات استقلال پیش وزیر برویم

 کامران صاحب پناه در گفت و گو  ایرنا در پاسخ به این سئوال که آیا هیات مدیره باشگاه برای رفع مشکلات مالی این باشگاه برای ملاقات با وزیر ورزش رایزنی کرده است یا خیر؟ اظهارداشت: برای ملاقات با وزیر رایزنی نکردیم و نمی خواهیم هم به ملاقات وزیر برویم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: هیات مدیره باشگاه از سوی وزارت ورزش انتخاب و منصوب شده است و باید خودمان مشکلات را رفع کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان این که جلسه هیات مدیره باشگاه بعدازظهر امروز برگزار می شود، افزود: در جلسه امروز، بررسی وضعیت مالی باشگاه و حامی مالی (اسپانسر ) در دستور کار هیات مدیره قرار دارد و در همین زمینه قرار است نماینده اسپانسر قبلی نیز در جلسه حضور داشته باشد تا راهکارهای ادامه همکاری با باشگاه بررسی شود.

صاحب پناه با بیان اینکه ماندن اسپانسر قبلی به صلاح باشگاه است ،گفت: به طور قطع اگر جایگزین خوبی وجود داشته باشد، باشگاه سعی می کند با گزینه های جدید وارد مذاکره شود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران افزود: البته بعید می دانم با توجه به مدت باقی مانده تا پایان فصل، اسپانسر جدیدی حاضر به همکاری با باشگاه باشد مگر اینکه بازی به بازی کمک کند.

وی در خصوص زمان بازگشت کرار به کشور نیز گفت: تا جایی که اطلاع داریم قرار بود کرار امروز یا فردا به کشور بازگردد.

صاحب پناه درمورد پرداخت مطالبات توزی تا دوشنبه هفته آینده نیز گفت: روز گذشته نماینده باشگاه (مانوسی فر) در مذاکره با توزی گفته بود باشگاه مهلت دارد و فعلا مشکلی نیست.

توزی از جمله 5 بازیکن خارجی استقلال است که به دلیل نگرفتن مطالباتشان از این باشگاه به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد و حکم به محکومیت استقلال مبنی بر پرداخت 380 هزار دلار گرفت.

توزی در سال 92-91 به جمع آبی پوشان پیوست و در مجموع در 5 دیدار برای این تیم به میدان رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.