قدس آنلاین یزد - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ای که به معلم توجه نکند از شاخص های توسعه متوازن برخوردار نخواهد شد.

 بی توجهی به معلمان محرومیت از شاخص های توسعه متوازن را به همراه دارد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدصالح جوکار در جمع شماری از فرهنگیان این استان با گرامیداشت یاد و خاطره پنج هزار معلم و افزون بر 36 هزار دانش آموز شهید، از مقام شامخ معلمان تجلیل کرد.

 

وی استمرار حرکت کشور در میادین علم و عمل را وابسته به عملکرد معلمان خواند و افزود: جوامع بدون فرهنگ، تعلیم و تربیت و بدون معلم، آسیب پذیری و سیر قهقرایی دارد.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی به پیگیری های انجام شده برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان اشاره و اظهار داشت : تاکنون جلسات مختلفی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ذیربط پیرامون این موضوع برگزار شده است.

 

وی یکی از راههای حل مشکلات فرهنگیان را اصلاح قانون خدمات کشوری خواند و خاطرنشان ساخت: انجام اصلاحات این قانون و ارائه نظام رتبه بندی معلمان که قرار است از سوی دولت به مجلس ارائه شود بسیاری از خواسته های فرهنگیان را محقق خواهد ساخت.

 

جوکار برای پیگیری مسائل مطرح شده وخواسته های فرهنگیان قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد با تداوم این نشست های هم اندیشی ، معلمان از نزدیک درجریان پیگیری های انجام شده قرارگیرند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    دوصدگفته چون نیم کردارنیست تاکی شعار---عالم بی عمل به چه ماند به زنبوربی عسل