قدس آنلاین:فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: تامين امنيت در کشور بدون تلاش و از خودگذشتگي مرزبانان در نقطه صفر مرزي مقدور و ممکن نخواهد بود.

امنيت کشور بدون از خودگذشتگي مرزبانان در نقطه صفر مرزي مقدور نيست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،سرهنگ"عليرضا مظاهري" در ديدار با فرمانده مرزباني خراسان شمالي افزود: امنيت به مثابه يک آرمان و واقعيت به عنوان يكي از حقوق اساسي مردم مطرح است و در نهايت برآيند مجموعه‌اي از تعامل‌ها ، تعاون و سازگاري بين اجزاي مختلف نظام اجتماعي است.

وي بيان داشت: بي‌ترديد هيچ عنصري براي پيشرفت، توسعه و تكامل يک جامعه و همچنين شكوفايي استعدادها مهمتر از عنصر امنيت و آرامش در جامعه نبوده و توسعه اجتماعي، خلاقيت و فعاليت ارزشمند بدون امنيت امكان‌پذير نخواهد بود.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي بيان داشت: اولويت اصلي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در همه ماموريت ها و برنامه ها ، جلب حداکثري رضايت مردم است و بايد برنامه ريزي ها در جهت ارتقاء احساس امنيت و تامين آسايش شهروندان صورت گيرد.

سرهنگ"مظاهري"در پايان از زحمات شبانه روزي فرماندهي مرزباني خراسان شمالي تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت: پايداري امنيت در مرزهاي استان، نشان‌دهنده عزم و اراده جدي نيروهاي انتظامي و مرزباني براي ارتقا و افزايش توانمندي‌ها است.

فرمانده مرزباني خراسان شمالي نيز در اين ديدار با اشاره به برقراري امنيت 100 درصدي در مرزهاي خراسان شمالي، گفت: با وجود مرزبانان است كه امروزه مرزهاي كشورمان از امن ترين مرزهاي دنيا محسوب مي شود و اين امنيت مديون مرزبانان است.

سرهنگ"قربانعلي داوطلب"بيان داشت: برقراري امنيت و پايداري در مرزهاي کشورمان به بالندگي و اقتدار نظام اسلامي در سال‌هاي اخير ، قدرت مضاعف بخشيده است.

وی در پايان به نقش مرزنشينان غيور و زحمتکش در حراست از مرزها اشاره کرد و افزود: اين افراد با شجاعت و ايستادگي ، امنيت را به نحو مطلوب در مرزها فراهم نموده اند و از اين طريق توانسته اند در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي وظيفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.