قدس آنلاین-شهرکرد،این دو شهید گمنام 18 و 26 ساله در منطقه زبیدات و جزیره مجنون به شهادت رسیده اند که با خاکسپاری این دو لاله گمنام، استان چهارمحال و بختیاری به وجود 101 شهید گمنام دفاع مقدس مزین خواهد شد.

مراسم استقبال از شهدای گمنام درفرودگاه شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس از شهرکرد، ظهر امروز و با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد،معاون سیاسی امنیتی استاندار،فرماندهی ارشد نظامی استان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد و جمعی از مسئولان دولتی و لشگری مراسم استقبال از 2 کبوتر خونین بال سال های دفاع مقدس در فرودگاه شهرکرد برگزار شد.

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و پس از برگزاری مراسم استقبال باشکوه در فرودگاه شهرکرد ، به صورت رژه موتوری پیکر مطهر شهدای گمنام به موزه دفاع مقدس (گنجینه شهدا) انتقال یافت.

پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس پس از برگزاری مراسمات متنوع ، صبح روز پنج شنبه 14 اسفند ماه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور پرشور مردم شهر سورشجان تشییع و در تپه نورالشهدا  این شهر آرام خواهند گرفت.

خاطرنشان می‌شود: این دو شهید گمنام 18 و 26 ساله در منطقه زبیدات و جزیره مجنون به شهادت رسیده اند که با خاکسپاری این دو لاله گمنام، استان چهارمحال و بختیاری به وجود 101 شهید گمنام دفاع مقدس مزین خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.