معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش در مونترو سوئیس به گفت‌وگو در خصوص برنامه هسته‌ای ایران پرداختند.

پایان نشست فنی صالحی و مونیز

 سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، وندی شرمن معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش در شهر مونتروی سوئیس در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به رایزنی و گفت‌وگو پرداختند.
 
امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا در حال گفت‌وگو درباره مباحث فنی برنامه هسته‌ای ایران بودند دقایقی پیش این رایزنی‌ها پس از حدود ۲ ساعت به پایان رسید.
 
بر همین اساس قرار است سومین دور رایزنی‌های ظریف و کری ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. ظریف و کری شب گذشته به مدت ۲ ساعت و نیم و صبح امروز نیز دو ساعت و نیم (مجموعا ۵ ساعت طی دیروز و امروز صبح) به همراه صالحی، مونیز، معاونانشان و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رایزنی در راستای رفع اختلافات موجود بر سر توافقنامه جامع هسته‌ای که عمده‌ترین آن موضوع رفع تحریم‌ها بود پرداختند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.