یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی که در عملیات "لبیک یا رسول الله" مشارکت دارد ، تاکید کرده است که تروریست‌های داعش که در تکریت محاصره شده‌اند از طریق بی‌سیم‌ها و تجهیزات ارتباطی خود در خواست کمک‌می‌کنند.

فریاد کمک خواهی تروریست‌های داعش در تکریت/ قطع کلیه راههای امدادی به تروریست‌ها

به گزارش قدس آنلاین، سید موسی النعیمی یکی از فرماندهان عقیدتی نیروهای داوطلب مردمی عراق در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم، به تشریح آخرین وضعیت عملیات بزرگ "لبیک یا رسول الله" پرداخته و گفت: تاکنون لحظه حمله نهایی به شهر تکریت فرا نرسیده است و روز گذشته مرحله اول عملیات "لبیک یا رسول الله" با هدف قطع کردن کلیه راه‌های امدادی گروه تروریستی داعش در شهر تکریت آغاز شد و گروه‌های مردمی از محور "سورشناس" پیشروی خود را آغاز کردند، این مرحله تا قطع کردن کلیه مسیر‌های امداد رسانی داعش در تکریت ادامه خواهد داشت و پس از آن ساعت صفر برای آغاز حمله نهایی به شهر تکریت اعلام خواهد شد.

النعیمی که در عملیات "لبیک یا رسول الله" مشارکت دارد،  گفت: در برخی مناطق آزاد شده بیسیم‌ها و تجهیزات ارتباطی داعش را به غنیمت گرفته‌ایم و به واسطه آنها می‌شنویم که آنان از تروریست‌های موجود در دیگر مناطق درخواست کمک کرده و می‌گویند: برای برادرانتان دعا کنیم ما از همه طرف به شدت محاصره شده‌ایم.

موسی النعیمی می‌گوید: عملیات آزاد سازی تکریت به زودی به سرانجام خود نزدیک شده و این شهر تحت تصرف نیروهای مردمی و ارتش عراق قرار خواهد گرفت.

حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه یکشنبه با ورود به شهر مقدس سامراء ضمن زیارت حرمین مطهر امامین عسکریین(ع)، آغاز عملیات بزرگ آزادسازی استان صلاح الدین را اعلام کرد. حدود 30هزار نظامی در عملیات بزرگ آزاد سازی تکریت حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • aliahmadi IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    فریب خوردگان داعش فریادشان به جایی نخواهد رسید چون دست انتقام خداوند باهمت مردم عراق برعلیه داعش بلند شده وچنان برسر انان فرود خواههد امد تاعبرت بقیه گردد .