ایما پرند - سینمایی 125 دقیقه‌ای « پنجاه سایه گری» به کارگردانی «سم تیلور کالریج» با 22 میلیون دلار فروش، برای دومین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین فیلمهای هفته اخیر‌ هالیوود قرار گرفته است.‌

 صدر جدول؛ ملودرام ، جاسوسی  و کمدی

 این سینمایی که نویسندگی آن بر عهده کلی مارسل بوده است، داستان زندگی دختری به نام «آناستازیا استیل» را به تصویر می کشد که پس از آشنایی با یک بیلیونر به نام کریستین گری، مسیر زندگی اش تغییر می کند و ... . داکوتا جانسون، جیمی دورنان و جنیفر ال از نقش آفرینان حاضر در‌این اثر هستند.

دومین جایگاه این جدول را سینمایی 129 دقیقه‌ای «کینگزمن: سرویس مخفی» ساخته متیو دافن گرفته است که در هفته اخیر 18 میلیون دلار فروش داشته است. ‌این اثر به نویسندگی «جین گلدمن» داستان یک شبکه جاسوسی را نقل می کند که سعی دارد یک کودک خیابانی نابغه را به عضویت خود درآورد. کالین فرث، تارن‌ایگرتون و ساموئل. ال جکسون از بازیگران حاضر در ‌این اثر هستند.

انیمیشن ماجراجویانه و کمدی «باب اسفنجی بیرون از آب» به کارگردانی پائول تی بیت با 5/16 میلیون دلار فروش در سومین جایگاه این جدول قرار گرفته است. این انیمیشن 93 دقیقه‌ای به نویسندگی گلن برگر و جاناتان‌ایبل، داستان تلاش باب اسفنجی و دوستش پلانکتون برای پیدا کردن دستور پخت نان خامه‌ای فانتزی را روایت می کند. تام کنی، آنتونیو باندراس و ریبل فیج بک از صداپیشگان حاضر در ‌این اثر هستند.

جایگاه چهارم و پنجم‌ این جدول را به ترتیب دو سینمایی «مک فارلند،‌ایالات متحده آمریکا» نوشته کریستفر کلولند و ساخته نیکی کارو، و «داف» به نویسندگی جاش‌ای کیگن و کارگردانی اری سندل گرفته‌اند که فروش هر دو فیلم در هفته اخیر با اختلافی کم حدود 11 میلیون دلار بوده است.

در جایگاه ششم‌ این جدول شاهد حضور سینمایی 132 دقیقه‌ای «تک تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت‌ ایست وود هستیم که در هفته گذشته 10 میلیون دلار فروش داشته است.‌ این اثر به نویسندگی جیسون‌ هال و کریس کایل، داستان مشکلات شخصی و خانوادگی تک تیرانداز ماهری را به تصویر می کشد که پس از بازگشت از جنگ دیگر مانند سابق نیست و ... . بردلی کوپر، سینا میلر و کایل گالنر از نقش آفرینان حاضر در ‌این اثر هستند.

سینمایی 92 دقیقه‌ای «ماشین زمان حلبی داغ 2» به نویسندگی جاش هلر و کارگردانی استیو پینک با فروشی نزدیک به 6 میلیون دلار جایگاه هفتم ‌این جدول را به خود اختصاص داده است. ‌این فیلم، داستان سه جوان است که برای حل مشکلی سعی دارند به گذشته بازگردند، اما پس از استفاده از ماشین زمان متوجه می شوند که به آینده سفر کرده اند و ... . راب کوردری، کریج رابینسون و کلارک دوک از نقش آفرینان حاضر در ‌این اثر هستند.

جایگاه بعدی ‌این جدول به سینمایی 137 دقیقه‌ای «صعود برفراز ژوپیتر» به نویسندگی و کارگردانی لانا و اندی واچوفسکی تعلق گرفته است که در هفته اخیر حدود چهار میلیون دلار فروش داشته است.‌ این اثر داستان سفر دو نوجوان به ژوپیتر در جهت متوقف کردن حکومت پادشاه ستمگر‌این سیاره را به تصویر می کشد. چنینگ تتوم، میلا کونیس و ادی ردمین از نقش آفرینان حاضر در‌این اثر هستند.  در نهایت، دو جایگاه نهم و دهم ‌این جدول به ترتیب به اختصاص دو فیلم  سینمایی «بازی تقلید» ساخته مورتن تیلدام و «پدینگتون» به کارگردانی همیش مک کال درآمده که فروش هر دو فیلم در هفته اخیر با اختلافی کم حدود 5/2 میلیون دلار بوده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.