۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: 269086

عظیمی: کارلوس تبس در بازی حساس دوشنبه شب رم و یوونتوس با یک ضربه ایستگاهی دروازه جلوروسی را فروریخت. در غیاب پیرلو،  تبس به زیبایی ضربه خود را تبدیل به گل برتری تیمش کرد، ...

 تقلید «تبس» از «پیرلو»

 ولی رم دقایقی بعد با کیتا بازی را به تساوی کشاند و البته یووه خیلی خوش شانس بود که رم با 3 امتیاز زمین بازی را ترک نکرد. نکته قابل توجه در این بازی افت شدید مردان آلگری در بیست دقیقه پایانی بازی بود.

 تبس بعد از بازی از نتیجه حاصل شده راضی نبود و با عصبانیت به خبرنگاران گفت:” خیلی عصبانی هستیم . در بیست دقیقه پایانی خیلی اشتباه داشتیم. تیم ما شخصیت خود را نشان داد ولی بعد از گل و زمانی که رم ده نفره شد، بازی را تقدیم آنها کردیم. همه همین فکر را می‌کنیم.” او همچنین در مورد گلش که به سبک پیرلو به ثمر رسید گفت:” من هر روز پیرلو را در تمرین می‌بینم که ضربات ایستگاهی می‌زند و سعی می‌کنم از او تقلید کنم. اما وقتی خود پیرلو دوباره به تیم بازگردد، خودش ضربات ایستگاهی را خواهد زد. پیرلو یک متخصص ضربات ایستگاهی است و باید به او احترام گذاشت.” در اردوی رمی ها هم کسی از این نتیجه رضایت نداشت. رودی گارسیا مربی رم بعد از تساوی گفت که هنوز حاضر نیست تیمش را در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ با یووه تسلیم شده بداند.

گارسیا به خبرنگاران گفت:” این بازی خیلی تاکتیکی بود. از آن بازی هایی که ضربات شروع مجدد می‌توانند در آنها سرنوشت ساز باشند. هردو گل تیمها هم به همین شکل حاصل شد . فرصت های دیگری وجود نداشت. واکنش رم  بعد گل اول آنها و اخراج بازیکن ما عالی بود. یک گل عقب بودن و یک یار کمتر داشتن و بازی کردن به شیوه ای که ما در بیست دقیقه پایانی بازی کردیم، نشان می‌دهد که تیم ما زنده است. تیم من مسلماً برای کسب تساوی در خانه بازی نمی کرد، اگرچه با تیم اول جدول روبه‌رو شده بود.” گارسیا در مورد اینکه آیا با این نتیجه رم رویاهای قهرمانی در لیگ را باید به سال آینده موکول کند، گفت:” هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل داریم”. ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس هم از عملکرد بازیکنانش در دقایق پایانی بازی به هیچ وجه رضایت نداشت.

او به خبرنگاران گفت:”من از 70 دقیقه بازی راضی هستم، حتی بعد از گل برتری هم خوب بازی می‌کردیم، ولی بعد برای 6 تا 7 دقیقه اصلاً بازی نکردیم. برای همین خیلی عصبانی هستیم؛ البته این تساوی گامی رو به جلو خواهد بود و 9 امتیاز برتری به هرحال مهم است، ولی باید در بازی های خارج از خانه پیروز شویم، برای اینکه این سومین بار است که نمی توانیم در این دیدارها برنده باشیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و از این تساوی متأسف هستیم، بخصوص که نزدیک بود بازی را به آنها واگذار کنیم. متأسفانه اخیراً زیاد این اتفاق تکرار می‌شود، گلهای زیادی دریافت کرده ایم و در این بازی هم بهتر باید ظاهر می‌شدیم.” آلگری در مورد گل تبس گفت:” او در تمرینات روی این ضربات تمرین کرده بود، بخصوص که پیرلو را دراختیار نداریم. تبس بازیکن فوق العاده ای است.”

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.