قدس آنلاین یزد - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از وجود 88 هزار طرح صنعنی نیمه تمام در کشور خبر داد.

88 هزار طرح صنعتی نیمه تمام در کشور وجود دارد

به گزارش قدس   آنلاین از یزد،  علی یزدانی با بیان این  که این طرحها بین یک تا 90 درصد پیشرفت کاری دارد اظهار داشت : اگر این طرحها در میان مدت به بهره برداری برسد زمینه اشتغال دو میلیون و 500 نفر فراهم می شود.

وی از فعالیت 84 هزار واحد صنعتی در بخش های مختلف در سطح کشور خبر داد که افزون بر دو میلیون و 200 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

این مسوول اظهار داشت: امسال 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان صنایع در بخش های صنعتی ،معادن ، خدمات و کشاورزی پرداخت شده است .

یزدانی گفت: از مجموع اعتباراتی که امسال با پیگیری مستمر دولت پرداخته شده حدود 31 درصد آن فقط مربوط به سهم صنعت است و بقیه در سایر بخش ها اختصاص یافته است.

معاون وزارت صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد: این دولت بر خلاف گذشته به دنبال ارائه آمارهای دقیق و کارشناسانه و توجه عملی به صنعت و اشتغال کشور است .

یزدانی در ادامه به وضعیت بخش صنعت ، معدن و تجارت در استان یزد اشاره و ضمن ستایش سخت کوشی ، ایمان و اخلاص مردمان این دیار گفت: هم اکنون سه هزار و 430 واحد صنعتی در یزد فعال هستند .

وی افزود: در مجموع چهار درصد اشتغال مولد و مفید کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت مربوط به استان یزد است که آمار خوبی است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.