۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 269141

ستاره خط حمله دورتموند بار دیگر با آسیب مواجه شد و به احتمال زیاد در دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نمی رود.

خشم کلوپ از آسیب دیدگی دوباره رویس

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دور یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان برابر دینامو درسدن به میدان رفت و توانست با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. هر چند هواداران دورتموند از ادامه پیروزی های تیم خود خوشحال بودند اما یک حادثه کام آنها را تلخ کرد و آن هم آسیب دیدگی مارکو رویس بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم بوده است.

رویس در این دیدار بعد از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه پای چپ آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد تا یورگن کلوپ هنریک میختاریان را به جای او به بازی فرستد.

رویس از بهترین بازیکنان دورتموند در هفته های اخیر بوده است. او در ابتدای فصل هم با آسیب دیدگی مواجه بود و یکی از دلایل اصلی ضعف دورتموند در نیم فصل نخست غیبت رویس جوان بود. بدون شک غیبت این بازیکن می تواند ضربه سنگینی به دورتموند بزند؛ به ویژه این که این باشگاه آلمانی باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود.

یورگن کلوپ پس از آسیب دیدگی رویس عصبی و ناراحت به نظر می رسید و این کاملا طبیعی است. سایت فدراسیون فوتبال آلمان برای ستاره دورتموند آرزوی بهبودی کرد و این نشان می دهد که آسیب دیدگی او به احتمال زیاد جدی است.

دورتموند در نیم فصل دوم بوندسلیگا بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و توانسته خود را از شرایط کابوس واری که در نیم فصل نخست داشت، خارج کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.