۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 269145

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه همکاری خود را با اسپانسرش ادامه خواهد داد.

آخرین وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید افجه‌ای با عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال گفت: بحث اول اعضا که مفصل‌ترین بحث این جلسه بود و وقت زیادی را به خود اختصاص داد، بحث حامی مالی باشگاه استقلال بود. در این جلسه با توجه به مذاکرات مبسوطی که با نماینده رسمی اسپانسر باشگاه استقلال صورت گرفت و با عنایت به همکاری مطلوب شرکت توسعه صنایع نوین، مقرر شد اسپانسر مذکور کماکان به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: هر کمکی از سوی مجموعه مدیریتی در جهت درآمد‌زایی باشد به موازات این مصوبه صورت می‌گیرد و با موافقت اسپانسر قرار شد منابع مالی که در این راستا به صورت مستقل از طریق باشگاه به دست می‌آید نیز در اختیار باشگاه قرار بگیرد. البته جهت تحقق مطلوب این امر، ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی مراجع محترم ذی‌ربط در راستای هموار کردن موانع قابل پیش‌بینی، باعث تسریع در امر رفع مشکلات مالی و کمک به باشگاه استقلال است.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرونده توزی هافبک برزیلی پیشین استقلال عنوان کرد: بخش بعدی جلسه هیئت مدیره استماع گزارش درباره پرونده بازیکنان خارجی فصل‌های گذشته در فیفا بود که با توجه به مکاتبات و تماس‌های مکرر با مسئولان فیفا، گام‌های خوبی برداشته شده اما به دلیل اینکه اقدام مؤثری در گذشته انجام نشده است و با وجود اینکه نظارت و پیگیری‌های باشگاه استقلال و اقدامات لازم حصول نتیجه مطلوب دشوار به نظر می‌رسد. اراده و تأکید اعضا بر این است که هر اقدامی که برای جلوگیری از متضرر شدن باشگاه ضروری است در اسرع وقت انجام شود.

افجه‌ای گفت: بخش پایانی جلسه استماع گزارش ذی‌حسابی در رابطه با برخی اسنادی که ثبت آنها در گزارشات مالی نیاز اخذ مصوبه هیئت مدیره داشت، بود که مقرر شد این موارد در جلسه آینده هیئت مدیره منظور و مورد تصویب قرار بگیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.