قدس آنلاین:رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های راه و شهرسازی خراسان شمالی از آمادگی کامل راه و شهرسازی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی کامل راه و شهرسازی خراسان شمالی برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مهندس علی پرتونیا، با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره کل با تمام توان آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی را دارد.

وی با اشاره به ایمن سازی کلیه محورهای این استان برای این ایام، خاطرنشان کرد: به همین منظور 523 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و 238 متر مربع تابلوهای ویژه اعلام نقاط پرحادثه مصوب فسفری، تهیه و نصب شده است.

مهندس پرتونیا تکمیل تابلوهای مسیر نما، خطرنما، انتظامی و اخطاری به تعداد 4 هزار و 650 عدد و تهیه و نصب حفاظ های ایمنی دو موج پایه قوی به طول 5/19 کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام گرفته برای این ایام برشمرد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآور شد: تجدید خط کشی آکس راه های اصلی و شریانی به طول بيش از 500 کیلومتر و اجراي شیار لرزاننده میانی به طول 20 كيلومتر و همچنين رفع خاموشی شبکه های روشنایی استان براي بهره برداری كامل از 70 کیلومتر شبکه روشنایی نیز در دست اقدام مي باشد.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.