تهیه کننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر مهمانی خود بچه های «رایو هفت» است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می کنند.

رادیو هفتی‌ها شب عید خداحافظی می‌کنند/ بازگشت در ۳۱ فروردین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه «رادیو هفت» که شامگاه پنجشنبه ۲۸ اسفند از شبکه آموزش روی آنتن می رود، بیان کرد: این برنامه نوعی دورهمی بچه های «رادیو هفت» است که همه آنها در آن جمع خواهند شد.

وی ادامه داد: در این برنامه بیشتر اتفاقات در استودیو شماره ۱که استودیو زنده است، رخ می دهد و فضا بیشتر بر پایه موسیقی است و غیر از آن بیشتر کلیپ و موسیقی های شاد پخش می شود که مردم  بیشتر درخواست کرده اند. این برنامه نوعی مهمانی است که بخش عمده ای از بچه های «رادیو هفت»، مجری ها و کسانی که در این یک سال قصه‌خوانی داشته اند با ما همراه خواهند بود و خداحافظی پایان سال با مخاطبان است.

تهیه‌کننده «رادیو هفت» با اشاره به اینکه این آخرین برنامه ای است که ساعت ۲۲ شب اجرا می شود، بیان کرد: در سال آینده برنامه دوباره به زمان اصلی خود در ساعت ۲۳ بازمی گردد و در آن کلیپ هایی مثل همیشه در حال ضبط و تولید است و همچنین نماهنگ هایی که در این یک سال پخش کرده ایم و مردم دوست داشته اند و حال و هوای متناسب با شب عید دارند بازپخش می شوند.

صوفی با اشاره به سه روز آخر سال نیز بیان کرد: در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اسفند سه مصاحبه ای که مردم خیلی آنها را دوست داشته اند در باکس های یک ساعته آماده می شود و روی آنتن می رود که به احتمال زیاد یکی از آنها گفتگو با مرتضی احمدی است. بنابراین در این سه روز برنامه زنده نخواهیم داشت و ۲۸ اسفند ویژه برنامه خود را خواهیم داشت.

این برنامه ساز تلویزیونی از پخش گلچین برنامه نوروزی سال قبل «رادیو هفت» در نوروز امسال خبر داد و گفت: امسال گلچین برنامه های عید سال گذشته ما بعد از تمام شدن ایام فاطمیه از ۶ تا ۱۳ فرورردین از ساعت ۱۱ شب به پخش می رسد و ما در نوروز سال ۹۴ برنامه تولیدی نخواهیم داشت بعد از ۳۱ فروردین هم برنامه تولیدی ما شروع خواهد شد.

وی درباره تغییراتی که ممکن است در برنامه سال ۹۴ وجود داشته باشد، توضیح داد: ما فعلا درگیر ضبط و تصویربرداری برنامه های پایانی سال ۹۳ هستیم و فکر می کنیم باید نوعی فاصله از این برنامه ها داشته باشیم و بعد درباره این مسایل فکر کنیم چون در سال های قبل ما بعد از گذشت چند ماه از عید به تلویزیون بازمی گشتیم و امسال زودتر بازمی گردیم.

تهیه کننده «رادیو هفت» در پایان بیان کرد: با این حال طبیعتا تغییراتی در محتوای «رادیو هفت» رخ خواهد و ما قصه خوان های جدید و بخش های جدیدی را به این برنامه اضافه خواهیم کرد و تغییرات در فرم هم ممکن است بیشتر در حوزه دکور برنامه باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.