رئیس اینترپل ناجا با اعلام اینکه محل دقیق زندگی خاوری شناسایی شده است، گفت: تمام مدارک و پرونده های قضائی برای کشور کانادا ارسال شده و منتظر نظر نهایی طرف کانادایی هستیم.

شناسایی محل دقیق زندگی خاوری/منتظر اقدام قضائی کانادا هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مسعود رضوانی درباره پرونده خاوری و پیگیری های بین المللی آن از سوی پلیس اینترپل، افزود: در آخرین پیگیری پرونده برای پلیس اتاوای کانادا ارسال شده و آنها محل دقیق زندگی خاوری را شناسایی کرده و اطلاعات لازم قضائی را به دستگاه قضایی کشور کانادا ارسال کرده اند. پیگیری این پرونده از طریق مقامات پلیس قضایی کانادا اجازه دستگیری وی را موکول به انجام تحقیقات و تایید حکم بازداشت وی از طریق دستگاه قضائی کانادا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مدارک و مستنداتی که طرف کانادایی در پرونده خاوری احتیاج داشت برای آنها ارسال شده است، افزود: این پرونده از طریق دستگاه قضائی پلیس و سیستم دیپلماسی در حال بررسی و پیگیری است و از آنجایی که فرد شناسایی شده باید طبق قوانین کشوری که در آن دستگیر شده مجازات شود، چاره ای جز صبر نداریم.

رضوانی افزود: خاوری جزو افراد اعلان قرمز پلیس اینترپل است و اسم و مشخصات وی در سایت رسمی ثبت شده و تا مشخص شدن وضعیت قضائی حق خروج از کشور کانادا را ندارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.