قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان اهر از توقيف تعداد 328دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف در بهمن ماه سال‌جاري در اين شهرستان خبر داد.

توقيف 328دستگاه وسائط نقليه متخلف در اهر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رحيم محمدي  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجراي طرح امنيت اجتماعي پليس راهور شهرستان در بهمن ماه سال جاري تعداد 22 دستگاه خودرو بيش از يک ميليون تومان خلافي راتوقيف وبرابر مقررات وقوانين اعمال قانون کردند.

اين مقام انتظامي افزود: در اين ماه علاوه بر موارد فوق پليس راهور شهرستان در جهت رفاه حال عموم وحفظ امنيت اجتماعي تعداد 110خودرو وتعداد 196 موتورسيکلت خاطي را که به عناوين مختلف از جمله سرعت غير مجاز، آلودگي صوتي، عبور از چراغ قرمز، حرکات خطرناک وآکروباتيک، رانندگي بدون گواهينامه و مدارک و ساير موارد غيرقانوني که موجب سلب آسايش و نظم و امنيت عمومي و عدول از مقررات راهنمايي و رانندگي بودند توقيف و طبق مقررات اعمال قانون گرديدند.

سرهنگ محمدي گفت: رعايت قوانين وظيفه همه بوده و باید برای حفظ آرامش و امنيت عمومي هرکس نسبت به سهم خود عمل نماييم و از شهروندان بويژه جوانان تقاضا دارد قوانين راهنمايي و رانندگي را جدي گرفته تا خداي نکرده مشکلي براي آنها ايجاد نگردد و هنگام رانندگي اصول و مقررات مربوطه را رعايت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.