۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 269253

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان مرند از اجراي طرح کنترل و ساماندهي صنوف وپلمپ 55 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

پلمپ تعداد 55 واحد صنفي متخلف در مرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علي طاحوني بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين شهرستان با همکاري مجمع امور صنفي شهرستان در راستاي طرح کنترل و نظارت و ساماندهي صنوف با انجام برنامه ريزي لازم اقدام به اجراي طرح کنترل کليه صنوف نمودند.

اين مقام انتظامي افزود : در اين طرح تعداد 225 واحد صنفي بصورت دقيق کنترل و مورد بازديد قرار گرفت که در اين راستا تعداد 55 واحد صنفي به علت نداشتن پروانه کسب و تخلف صنفي و مزاحمت (ايجاد راهبندان و مزاحمت به عابرين پياده رو) تا اطلاع ثانوي پلمپ شده و از تعداد 38 واحد صنفي تعهد کتبي اخذ  و به تعداد 20 واحد تذکرات لازم صادر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مرند در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير اصولي صنوف، موارد را از طريق تلفن 110به مرکز فوريتهاي پليس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با قانون شکنان اقدام شود و هرگونه انتقاد و پيشنهاد وتقديراز عملکرد پليس رابا سامانه 197 تماس گرفته و اطلاع رساني کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.