قدس آنلاین- تبریز: معاون نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از تصویب برنامه اصلاح نظام اداری در هیات دولت خبر داد و گفت: این برنامه از ابتدای سال 1394 به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

تصویب برنامه اصلاح نظام اداری در هیئت دولت/ اجرای نظام اداری جدید از اول 94 به مدت 3 سال

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی صفدری در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان از تصویب برنامه اصلاح نظام اداری در هیات دولت خبر داد و گفت: این برنامه از ابتدای سال 1394 به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

علی صفدری با بیان این که اجرای این برنامه 16 درصد از بدنه اجرایی دولت را سبک‌تر می‌کند، افزود: در طول این برنامه 12 درصد از واحدهای عملیاتی کشور به بخش غیردولتی و 12 درصد به مدیریت‌های محلی از جمله شهرداری‌ها واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: سهم و نقش دستگاه‌های استانی به عنوان پیشانی این طرح مشخص شده و دستگاه‌های استانی نباید در این خصوص منتظر دستگاه‌های ملی و مرکزی باشند.

صفدری همچنین از عملکرد استان آذربایجان شرقی در راستای اصلاح نظام اداری قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این استان در اجرای برنامه اصلاح نظام اداری نیز پیشرو باشد.

مهرآسا، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی هم با ارایه گزارشی از روند اجرای برنامه اصلاح نظام اداری 30*50 در استان، میانگین پیشرفت این برنامه در شش ماهه نخست سال جاری را 39 درصد اعلام کرد.

در این نشست همچنین گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شهرداری تبریز، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل بیمه سلامت و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارایه شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.