عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز دنیا از مدرنیته خسته شده است، گفت: همه نظام‌های مدیریتی در جهان تاکنون تجربه شده و محصول این نظام‌ها جنگ‌های جهانی و این غارت‌هایی است که امروز در دنیا حاکم شده است.

 دکترین سیاسی اسلام سفره استکبار را جمع می‌کند‌

آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تیپ فاطمیون با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حقیقت فلسفه وجود همه موجودات این است که در آخر به یک تکامل برسند و اگر پیامبر (ص) نبود انسان‌ها نمی‌توانستند به کمال دست یابند.

وی عنوان کرد: در مقطعی از اسلام ولایت و امامت در تداوم وحی پیامبر (ص) قطع شد،‌ لذا اینجا حضرت زهرا (س) به مانند پلی عمل کردند و رسالت را به امامت وصل کردند.

وی یادآور شد: امروز مشاهده می‌کنیم که اسلام یک دکترین سیاسی دارد که می‌تواند با استفاده از آن به مقابله با دنیا بپردازد و اینکه اسلام تا به امروز زنده و پابرجا باقی مانده به دلیل رشادت و شهادت حضرت فاطمه (س) بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که دکترین سیاسی اسلام سفره استکبار را جمع می‌کند،‌ لذا دشمنان با همه قدرت‌هایشان به مقابله با اسلام آمده‌اند.

گفتنی است مراسم تشییع شهدای مدافع حرم امروز ساعت 9 صبح از مقابل مهدیه مشهد آغاز می شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.