۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: 269297

بدون تردید باید «بنیامین نتانیاهو» را یکی از مضحک‌ترین نخست وزیران تاریخ رژیم صهیونیستی بدانیم. 

به نفع کاخ سفید

او عادت کرده است با اظهارات خنده‌دار یا نشان دادن نقاشی، خود را ملعبه رسانه‌ها و افکار عمومی کند و جالب آنکه حاضر نیست از این رفتار دست بردارد و می‌اندیشد که با این رفتار می‌تواند حیات رژیم اشغالگر قدس را طولانی کند، در حالی که فقط میخهای تابوت آن را بیشتر و محکم تر می‌کند. او اخیراً هم با اظهارات خود یک بار دیگر سبب جلب توجه رسانه‌ها به خود شد و نشان داد، اسراییل در شرایط وخیمی قرار دارد که نخست وزیر آن ناچار است با ادبیات خنده دار با مردم صحبت کند. نتانیاهو در سخنرانی اخیر خود در کنگره آمریکا - که البته با خروج عده‌ای از نمایندگان هم همراه بود- گفته است، حاضر است به ایران حمله کند. او که این روزها در برابر حملات نظامی حزب ا... ناتوان است و با وجود محاصره مطلق غزه نتوانست به اهداف خود برسد، ادعا می‌کند که می‌تواند به ایران حمله کند. مسلم است که این اظهارات خنده شنوندگان را در پی داشته باشد. آنها از خود می‌پرسند نتانیاهو با کدام پشتوانه نظامی و مردمی می‌خواهد به ایران حمله کند؟

واقعیت آن است که کارشناسان، این اظهارات را دست و پا زدنی بی ثمر ارزیابی می‌کنند که روز به روز شرایط را برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر خواهد کرد. مردم دنیا امروز از خود می‌پرسند، چرا باید هزینه نگه‌داشت اسراییل را بپردازند، در حالی که مسؤولان آن، از اداره خود نیز بر نمی آیند و عملاً یک تهدید جدی برای دنیا محسوب می‌شوند. تهدیدی که سبب تولد و تقویت داعش در جهان شد وامروز بسیاری از مردم باید جور تربیت تروریستهایی را بکشند که ساخته پرداخت مالیات خود آنهاست که در اسراییل هزینه می‌شود.

نکته دیگری که در سخنان نتانیاهو باید مورد توجه قرار گیرد این است که به هیچ وجه نباید فریب جنگ زرگری او و اوباما را بخوریم. در حقیقت این یک واقعیت است که آمریکا و اسراییل یک تفکر را دنبال می‌کنند و می‌خواهند با بازی رسانه‌ای و شوی سیاسی به سیاستمداران ما نشانی غلط بدهند.

بازی واشنگتن و تل آویو یک موضوع طراحی شده است و در پس آن هیچ اختلافی وجود ندارد. آنها در واقع می‌کوشند، نقش پلیس خوب و پلیس بد را بازی کنند تا ما با فریب شرایط در مسیری حرکت کنیم که آنها طراحی کرده‌اند.

سران کاخ سفید باید بدانند که حمایتهای بی دریغ آنها از اسراییل هرگز از نظر افکار عمومی جهان پاک نخواهد شد و مردم آمریکا نیز از خود می‌پرسند چرا باید با مالیات ما اسراییل ادامه حیات بدهد و چرا کنگره آمریکا در دست لابی صهیونیست اسیر است و نمی تواند مستقل عمل کند؟ این مباحث به زودی به یک چالش بزرگ برای آمریکایی‌ها بدل خواهد شد، ولی مقامهای وابسته کاخ سفید و صهیونیستهای کنترل کننده آنها، سر خود را زیر برف کرده‌اند و گمان می‌کنند تا ابد می‌توانند به این بازی مضحک ادامه دهند. امروز دنیا تغییر کرده و ایران هم شرایط استواری دارد که کسی
 نمی تواند آن را نادیده بگیرد. بنابراین بهتر است از این بازی دست برداشته و نگاه منطقی به موضوع ایران داشته باشند. این به نفع کاخ سفید است و نفعی که متأسفانه آنها تا کنون متوجه آن نشده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یونس IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    آمریکا‌ورژیم‌غاصب‌هردوبه‌دنبال‌نابودی‌اراده‌اسلامی‌وملی‌ایران‌هستند‌لکن‌درماندگی‌آنها‌دراینست‌که‌دراجرای‌آن‌درمانده‌اند‌گذرزمان‌فشاررابرآنها‌بیشتر‌میکند‌.حل‌مساله‌ هسته‌ای‌ویاشکست‌مذاکرات‌هردوآنها‌رامایوس‌میکندبرای‌همین‌است‌که‌مذاکرات‌را طول‌میدهند.درنتیجه‌نتانیاهوبدنبال‌اینست‌که‌آمریکا‌رابه‌جنگ‌باایران‌وادارکند‌درعین‌حال‌ازقدرت‌پاسخگویی‌ایران‌هراسان‌است‌اینجاست‌که‌نمیداند‌مساله‌راچگونه‌حل‌ کند.این‌یعنی‌گذرزمان‌باعث‌میشود‌افساراین‌رژیم‌بیشتر‌دردست‌ایران‌محکم‌شود‌و باعث‌نابودیش‌شود