اخبار ويژه / انصراف شین‌آبادی ها  از داشتن وکیل

سیم‌کارت برای کودکان ایرانی!

فارس: شرکت همراه اول اعلام کرد: با توجه به اجرای تجربه سیم‌کارت کودک در جهان، اجرای این طرح در ایران نیز سخت نیست و هم اکنون این طرح در مرحله عقد قرارداد و نهایی شدن سرویسهای روی این سیم کارت است.

 

انصراف شین‌آبادی ها  از داشتن وکیل

تابناک: خانواده‌ کودکان شین آبادی اعلام کردند، تصمیم دارند بدون وکیل پرونده کودکان خود را پیگیری کنند.

 

سفر  رئیس سازمان حج به عربستان!

قدس آنلاین: پس از آنكه عربستان سعودی در روند صدور ویزای عمره‌گزاران ایرانی اختلال ایجاد كرد، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت برای رفع این مشكل به ریاض سفر كرد.

 

بازداشت معاون سابق سازمان جنگل‌ها

تابناک: سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، بازداشت یکی از معاونان این سازمان به دلیل فساد و فروش غیرمجاز اراضی منابع طبیعی را تأیید کرد. این معاون در دولت قبل در این سمت منصوب شده بود.

 

تعیین تکلیف العربیه برای اوباما!

العالم: سایت انگلیسی شبکه سعودی العربیه در دخالتی عجیب به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد که در خصوص مسایل مربوط به ایران به سخنان بنیامین نتانیاهو گوش دهد!

 

برای فانی خط و نشان می‌کشند

ایلنا: مرتضی حاجی، وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر در پشت صحنه برای فانی خط و نشان می‌کشند، گفت: به او می‌گویند، این فرد باشد و آن فرد نباشد که اگر در این شرایط فانی قبول کند، وزیر قابل تحملی است و اگر خودداری کند، تهدید به استیضاح و برکناری می‌شود.

 

اعتراض به تأخیر پرواز مشهد - شیراز

ایرنا: حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مسافران مسیر مشهد به شیراز که شامگاه سه شنبه به علت نقص فنی با تاخیر چند ساعته به شیراز رسیدند، در اعتراض به تاخیر ایجاد شده به مدت دو ساعت حاضر به ترک هواپیما نشدند.

 

رکود 70 درصد واحدهای تولیدی

خانه ملت: ارسلان فتحی پور، نماینده مجلس ضمن رد ادعای رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تحقق خروج کامل از رکود، گفت: ادعای خروج کامل از این وضعیت زمانی قابل قبول است که تمام واحدهای تولیدی و کارخانجات کشور با ظرفیت بیش از 30 درصد فعالیت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.