همزمان با گسترش عملیات نیروهای ارتش و مردمی عراق در استان صلاح الدین و به ویژه در تکریت، برخی نیروهای داعشی فرار را به قرار ترجیح دادند اما با پوشش زنانه.

وقتی داعشی هاازترس مرگ بالباس زنانه فرار میکنند+عکس

به گزارش قدس آنلاین ،یک منبع عراقی در نزدیکی تکریت گفت: همزمان با پیشروی نیروهای ارتش و مردمی عراقی در محورهای مختلف شهر تکریت، خطوط دفاعی تکفیری‌های داعش شکسته شده و عناصر این گروه تروریستی از مناطق درگیری فرار می‌کنند.
یکی از این عناصر صاحب عکس زیر، «صدام خالد البو ناصر التکریتی» وابسته به بعثی‌های حاضر در تکریت و از طایفه البو ناصر است.

این منبع افزود: با توجه به تصاویر منتشره شده، عناصر تروریستی داعش با لباس زنانه از میدان جنگ فرار می‌کنند اما با این حال برخی از آن‌ها در حین فرار توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.

به گفته این منبع عراقی، پیش از فرار برخی عناصر داعش، برخی فرماندهان آنها نیز میدان جنگ را ترک کرده‌ و به سوی موصل رفته‌اند.
طبق گفته این منبع، جنایت‌های بی‌شمار تکفیری‌ها و بعثی‌ها در تکریت و استان صلاح‌الدین به خصوص کشتار 1700 تن از نیروهای پادگان اسپایکر، موجب شده است تا عناصر این گروهک تروریستی، از ترس دستگیر شدن به دست نیروهای مردمی فرار کنند، زیرا که می دانند در صورت افتادن به دست نیروهای عراقی بشدت سزای اعمال خود خواهند رسید.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    45 1
    ننگ و مرگ بر شما باد .
  • امید IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    10 0
    اگه مردی و مردانگی توی وجودشون بود این بلاها رو سر مردم بیچاره عراق و سوریه نمی آوردند
  • یییی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    9 0
    خاک بر سرشون
  • مهمان IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    8 0
    پس چه شد آن همه ادعای دولت اسلامی عراق و شام؟ پس چه شد آن همه مردانگی در برابر اسیران دست بسته که سر می بریدند ؟ اینان ترسوهای بزدلی هستند که فقط برای مردان دست بسته مرد هستند و در برابر مردان واقعی از زن ها هم کمترند. تف به روی تمام افراد ملعون و کثیف داعش و تف به روی کشورهایی که از اینان پشتیبانی می کنند و تف بر روی وهابیان از اینان کثیف تر . لطفا" بدون کم و کاست نظر را بگذارید.
  • محمد جواد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    1 0
    این افراد که مرد جنگ نیستن اینها یک مشت ارازل و اوباش وزندانیان اعدامی هستن که به خاطر پول و وعده دروغین حوری اومدن تو عراق سوریه که سر زن و بچه و اسیر را ببرند مرد اون پسر 17 18 ساله بود که پوتینشو در اورد رفت روی مین که ماها راحت زندگی کنیم