سید جلال هاشمی، فرماندار طبس به منظور حضور در انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی استعفا کرد و در پی موافقت با این استعفا، سرپرستی برای فرمانداری شهرستان طبس معرفی شد.

فرماندار طبس استفعا کرد/ دو انتصاب در فرمانداری های خراسان جنوبی

به گزارش  مهر،به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی، پیرو بخشنامه شماره ۱۳۰۹۰۱ مورخ ۲۳/۱۰/۹۳ وزارت كشور در خصوص استعفای مدیرانی كه قصد كاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، سید جلال هاشمی فرماندار طبس برای حضور در این دروه از انتخابات استعفا کرد.

پس از موافقت با این استعفا، استاندار خراسان جنوبی طی حکمی مهدی اخوان صفار معاون فرمانداری ویژه شهرستان طبس را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری طبس منصوب کرد.

همچنین روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در خبری معرفی سرپرست فرمانداری نهبندان و بخشدار جدید نیمبلوك را با حکم استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد.

برپایه این گزارش، طی حكمی از سوی استاندار خراسان جنوبی عباس ابراهیمی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان منصوب شد.

وجه اله خدمتگزار همچنین محمد شریف گلچین را به عنوان بخشدار جدید نیمبلوك از توابع شهرستان قاینات منصوب کرد.

در این احکام اظهار امیدواری شده است که منتصب شده ها بتوانند با اتكال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.