۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 269365

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت که مصدومیت بوسکتس در دیدار دیشب برابر ویارئال خبر بدی بود.

سرمربی بارسلونا: مصدومیت بوسکتس خبر بدی بود

 به گزارش ایرنا از مارکا، تیم فوتبال بارسلونا دیشب برابر تیم ویارئال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی اسپانیا با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید و برای پنجمین بار در 7 سال اخیر به فینال این رقابت های راه یافت و حریف اتلتیکو بیلبائو در مرحله نهایی مسابقات جام حذفی اسپانیا شد. دو گل بارسلونا را نیمار به ثمر رساند.


لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، ضمن ابراز خشنودی از عملکرد بازیکنانش ابراز امیدواری کرد که قهرمان این دوره از مسابقات جام حذفی اسپانیا بشوند.

وی در این باره گفت: ما از ابتدا به امید کنترل بازی و گل زود هنگام به ما کمک کرد. ویارئال یکی از بهترین تیم های لیگ است و ما همیشه برای شکست این تیم تلاش می کنیم. باید از همین حالا به بازی بعدی لالیگا فکر کنیم.

انریکه در مورد محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی اسپانیا گفت : از نظر من محل برگزاری مهم نیست. بارسا باید قهرمان شود. باید ببینیم می توانیم این پیروزی را به دست آوریم.

سرخیو بوسکتس، هافبک مهم بارسلونا در این دیدار، به شدت از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و مستقیم به بیمارستان منتقل شد.

لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره به خبرنگاران گفت: باید برای انجام آزمایشات بیشتر صبر کنیم. بوسکتس حداقل تا چند روز نمی تواند به میدان برود. ولی باید تا جواب آزمایشات پزشکی صبر کنیم. این خبر بدی بود.

پیش بینی می شود که بوسکتس نیز حداقل سه هفته نتواند برای بارسا بازی کند. بدین ترتیب او ال کلاسیکوی 22 مارس ( 2 فرودین 94 ) را از دست خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.